spot_img
spot_img
4.9 C
Vaslui
19-ian.-2025

Smecherii de la E-ON se mutã pe Internet

- Advertisement -

Multi consumatori sunt nemultumiti de întârzierea cu care primesc facturile la energia electricã, de multe ori chiar în apropierea scadentei de platã, cu toate cã, conform reprezentantilor companiei distribuitoare E.ON, nu se percep penalitati la platã dacã achitarea se face în maxim 30 zile de la data scadentei. Pentru a rezolva aceastã problemã, inclusiv a cozilor interminabile la ghiseele E.ON pentru eliberarea unui duplicat la facturã sau chiar pentru plata acesteia, a fost lansat platforma de servicii electronice E.ON MyLine.

Aplicatia, lansatã în România în urmã cu un an, este acum disponibilã si în judetul Vaslui, conform reprezentantilor companiei, „E.ON Myline a depãsit cele mai optimiste asteptãri ale companiei E.ON, zeci de mii de clienti utilizând în prezent aceastã platformã online pentru a accesa diverse servicii. Proiectul E.ON Myline este o parte a efortului de a aduce mai aproape de clienti o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde si care sã îi scuteascã pe acestia de deplasarea la sediile companiei. E.ON Myline permite vizualizarea informatiilor referitoare la facturi: numãr si tip facturã, sume de platã, perioada de facturare si termene de scadentã, plata online a facturilor de gaze naturale si de energie, informatii despre istoricul si evolutia datelor de consum, plãtile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate. Începând cu aceastã lunã, platforma E.ON Myline a fost îmbunãtãtitã, permitând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidã din punctul de vedere al accesãrii datelor de interes pentru clienti, iar perioada de actualizare a informatiilor s-a redus semnificativ”. Practic, orice client nu are altceva de fãcut decât sã acceseze pagina de internet http://www.myline-eon.ro, dupã care, înscriindu-se prin completând câteva date valabile, respectiv numele, adresa, numãrul de contract si date de contact, dupã stabilirea unei parole proprii, poate afla orice informatie legatã de facturile sale, putând chiar efectua plata facturii respective direct, în cazul în care are un card de plãti valabil. „E.ON îsi manifestã convingerea cã, în continuare, tot mai multi clienti vor apela la serviciile on-line, acestea reprezentând viitorul si o alternativã convenabilã pentru deplasarea la clasicele ghisee”, se aratã în comunicatul E.ON. E.ON Myline este o modalitate foarte convenabilã de a evita atât cozile la ghisee, dar si a penalitãtilor, în cazul în care consumatorii nu primesc în timp util, sau deloc, factura de utilitãti, cât si timpul pierdut pentru plata serviciilor”, se aratã în comunicatul oficial.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.