Livrările la domiciliu, afacere care a explodat în timpul pandemiei, nu sunt apreciate de toți clienții. O ieșeancă se chinuie de trei luni să-și recupereze banii de la o comandă greșită. Operatorii companiei au recunoscut greșeala, dar prejudiciul nu l-au achitat
Probleme la livrările făcute prin aplicația Glovo. În luna octombrie 2020, o ieșeancă a comandat consumabile pentru o țigaretă electronică. Pentru asta, a folosit aplicația Glovo. Pentru că beneficia de reduceri, prețul final a ajuns la 31 lei. Însă, la ușă, lucrurile s-au schimbat.
„Am dat comandă de pe aplicația Glovo cu un total de 34 lei, plătită cu cardul. Când a venit curierul cu comanda mi s-a cerut în plus suma de 51 de lei. Puteam să nu-i dau banii, dar am zis că nu are nicio vină cel care aduce comanda. Ulterior am fost anunțată că a fost o eroare de la ei și mi s-a perceput costul normal și nu mi s-a aplicat oferta, asta după ce am plătit și mi-a fost acceptată plata cu cardul.
Pe lângă că mi-au fost încasați bani în plus, mi-a fost greșită toată comanda, am primit cu totul altceva, și am anunțat că nu este aceea comanda mea. Din luna octombrie tot discut cu operatorii, mi s-au promis banii încă de atunci, însă nu am primit nimic, nici banii pe comanda care a fost greșită. Inițial, domnii de acolo mi-au spus că poate întârzia din cauza băncii, că nu știu ce s-a întâmplat, că vor trimite”, a precizat Beatrice-Maria Zaplitnii. În trecut au fost semnalate probleme și la firmele din Iași, care fac livrări la domiciliul, cum ar fi Take and Eat.