spot_img
7 C
Vaslui
05-nov.-2024
spot_img

Primarul Vasluiului vrea sã introducã sistem electronic de platã online, pentru taxele si impozitele locale

- Advertisement -

La primãria municipiului Vaslui se vor introduce în acest an mai multe servicii, extrem de necesare pentru o bunã colaborare cu agentii economici si persoanele fizice din oras.

Vasile Pavãl, primarul Vasluiului, spune cã „în vederea eficientizãrii activitãtilor institutiei si implicit pentru cresterea performantei, sunt avute în vedere trei directii strategice de dezvoltare pentru 2016”. În acest sens, pentru eficientizarea activitãtii de colectare a veniturilor la bugetul local, având drept consecintã cresterea gradului de colectare, se va introduce posibilitatea efectuãrii de plãti electronice prin intermediul Sistemului National Electronic de Platã on-line (modulul de platã cu autentificare), a taxelor si impozitelor locale utilizând cardul bancar, precum si prin intermediul sistemului electronic de încasare a impozitelor si taxelor locale al municipiului Vaslui. La activitatea de impunere si inventariere a bunurilor impozabile din municipiu, se vor introduce noi reglementãri interne. „În aceastã privintã, eficienta activitãtii depinde într-o mare mãsurã de colaborarea cu toate celelalte directii subordonate ale municipiului Vaslui, astfel cã ne propunem dezvoltarea relatiilor de colaborare cu acestea, de exemplu Directia de Urbanism si Amenajarea Teritorului, Politia Localã, Registrul Agricol, Serviciul Cadastru si Patrimoniu, prin furnizare continuã, periodicã, de informatii. Astfel, vom putea obtine în timp real informatiile complete referitoare la autorizatiile de construire eliberate, procesele-verbale de receptie încheiate, la spatiile închiriate diferitelor societãti comerciale în incinta liceelor si scolilor, la autorizatiile de functionare etc., asigurându-se o evidentã cât mai exactã si fidelã a proprietãtilor si proprietarilor din municipiul Vaslui si a situatiei fiscale a acestora”, a explicat Pavãl. Se urmãreste si cresterea calitãtii serviciilor oferite de institutie. În aceastã directie, eficientizarea presupune atingerea urmãtoarelor obiective: reducerea timpului de rãspuns la diferitele tipuri de solicitãri (petitii, cereri, etc.), asigurarea unor conditii optime de desfãsurare a activitãtii de lucru cu publicul, asigurarea unei conduite profesioniste din partea functionarilor institutiei prin participarea la cursuri de pregãtire profesionalã în domeniul comunicãrii si managementul impozitelor si taxelor locale, obtinându-se astfel un nivel superior de calitate a serviciilor publice, mai spune primarul.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.