În semestrul II al anului 2010, la CJPC Vaslui au fost înregistrate un numãr de 611 reclamatii primite din partea consumatorilor. Dintre acestea au fost cercetate pânã la sfârsitul perioadei un numãr de 598. În urma cercetãrii, 397 de reclamatii au fost întemeiate, 105 neîntemeiate, 33 au fost redirectionate pentru cercetare organismelor competente, iar 63 au fost nesolutionabile. Cele 13 reclamatii nefinalizate pânã la sfârsitul anului, au fost cercetate imediat în perioada urmãtoare, în termenul legal. „Cele mai multe reclamatii au fost înregistrate la: credite bancare: 286 (46,81 %); tâmplãrie cu geam termopan: 30(4,89 %); produse electronice si electrocasnice: 28 (4,58 %); rezervare-comercializare bilete de avion: 22 (3,60 %); servicii telefonie fixã si mobilã: 18 (2,95%); furnizare apã potabilã: 15 (2,45%); izolatii termice blocuri: 14 (2,29 %); furnizare energie electricã: 13 (2,13 %);servicii internet si tv cablu: 13 (2,13 %)”, a declarat dr. Liviu Cain, comisarul sef al CJPC Vaslui.