spot_img
spot_img
1 C
Vaslui
23-nov.-2024
spot_img
spot_img

Vascar, brandul legendar al Vasluiului, ajunge la vârsta maturității: 40 de ani, sărbătoriți cu clienții fideli și 1.041 premii

- Advertisement -

ANIVERSARE CU STIL… Vascar, brandul legendar al Vasluiul, împlinește 40 de ani și sărbătorește împreună cu clienții printr-o campanie aniversară cu 1041 de premii, câte 206 i pentru fiecare an de existență, plus premiul cel mare, o excursie în Antalya pentru două persoane, 7 zile, all inclusive. Vascar este unul dintre cei mai mari producător de preparate din carne și conserve din România, care s-a dezvoltat continuu din momentul înființării. 1984 devine anul în care compania pleacă la drum, mai întâi, în timpul comunismului sub denumirea Industria Cărnii Vaslui, ca mai apoi, în 1991 să fie botezată, Vascar. Compania a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri impresionată, de 140 de milioane de lei, realizată cu 400 de angajați. Vascar se numără printre principalii angajatori din regiune. Are exporturi pe cele mai pretențioase piețe din lume, în Statele Unite ale Americii, în Europa și în Africa. Astăzi, exporturile înseamnă 22% din cifra de afaceri și se bazează pe conservele de carne. Anul 2023 a însemnat cel mai bun an din ultima perioadă pe exporturi, iar cucerirea pieței din SUA a contribuit enorm la acest succes. Cu două branduri foarte cunoscute la nivel național, Moldova în Bucate și Vascar, compania condusă de Vlad Ciuburciu are planuri mari pentru anul 2024: o creștere de două cifre a business-ului și investiții în tehnologii noi, automatizarea proceselor, categorii noi de produse dar și în sustenabilitate.

Vascar a reușit să facă o performanță unică în județul Vaslui. Să țină în picioare un proiect comunist, imediat după Revoluție, când sistemul centralizat de aprovizionare cu produse alimentare a populației a căzut și a început capitalismul sălbatic. Și apoi a trecut cu bine peste două momente importante din viața companiei: anul 1991, când fabrica și-a schimbat numele în Vascar și s-a transformat în societate pe acțiuni, cu capital majoritar de stat și privatizarea din anul 2000, care putea însemna, ca în multe cazuri din România, capăt de drum pentru această fabrică.

Dar Vascar, din acest moment, din contră, cunoaște o dezvoltare accelerată. Dacă în 1994 Vascar începe cu trei magazine proprii deschise în Vaslui, astăzi compania are o rețea de 20 de magazine proprii în Vaslui, Iași, Huși, Negrești, Bârlad, Roman și Galați, plus o distribuție națională bine pusă la punct a produselor din gama Moldova în Bucate și Vascar prin Key Accounts, Carrefour, Auchan, Kaufland și Cora, dar și online, pe emag.ro, freshful.ro și sezamo.ro. Vascar mai produce și produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market, Auchan și Lidl. Rețeaua proprie de magazine reprezintă 33% din cifra de afaceri, iar echipa de management de la Vascar își propune deschiderea de trei noi magazine în acest an.

Campania aniversară cu 1041 de premii, la 40 de ani de existență a companie Vascar

În perioada 16 mai – 16 iunie 2024, oricine achiziționează produse în valoare de minim 40 de lei din magazinele Vascar și înscrie bonul pe www.vascar40.ro are șansa de a cîștiga unul dintre cele 1.000 de premii instant puse în joc și participă automat la tombola de pe 17 iunie 2024 unde poate cîștiga o excursie în Antalya pentru două persoane, 7 zile, all inclusive, sau unul dintre cele 40 de coșuri cu produse aniversare, pe bază de rețete din 1984. Regulamentul complet al campaniei este disponibil pe pagina de concurs, www.vascar40.ro. Suntem mândri și bucuroși că business-ul nostru antreprenorial a împlinit 40 de ani de activitate și vrem să sărbătorim acest moment împreună cu clienții. Mulțumim celor care aleg produsele Moldova în Bucate și Vascar și sunt clienți fideli ai magazinelor noastre. Evoluția companiei se datorează comunității locale. Îi asigur că ne vom strădui mereu să le oferim calitate la preț avantajos, o experiență superioară de cumpărare și implicare în viața comunității”, spune Vlad Ciuburciu, Director General Vascar.

40 de ani de activitate pe piața locală a companiei Vascar

Primele magazine Vascar au fost deschise în 1994, la trei ani de la transformarea companiei în societate pe acțiuni. După privatizare, începând cu anul 2000, compania a înregistrat un trend de dezvoltare accelerat. Printre cele mai importante etape s-a numărat realizarea celui mai mare proiect de rebranding, atât la nivel corporate, cât și de produs, în 2013. În 2015, se segmentează portofoliul de produse al companiei, iar un an mai târziu, „Moldova în bucate” devine brand național, atât pe categoria de conserve din carne, cât și pe mezeluri. În 2023, compania obține acreditarea de a exporta pateuri și conserve din carne pe piața din Statele Unite și, totodată, finalizează implementarea unui sistem de panouri fotovoltaice în perimetrul fabricii din Vaslui, o investiție de trei milioane de lei. Proiectul are o putere instalată de 770 kWp și produce 1.200 de MWh pe an, echivalentul a 245.000 de kilograme de cărbune neexploatat.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri