Lectia de marketing marca CJ Vaslui
Consiliul Judetean (CJ) Vaslui a aprobat în sedinta sa de ieri achizitionarea a 700 de exemplare ale revistei “Force Tourism- Business Tourism Magazine”. În ciuda denumirii, publicatia nu este editatã în strãinãtate, ci de Muzeul Judetean Vaslui, adicã tot pe banii CJ Vaslui, care, asa cum este bine stiut, sustine activitatea institutiei. Prin urmare, în cadrul rectificãrii bugetare de ieri CJ a aprobat, la capitolul “Culturã, recreere si religie”, “suplimentarea fondurilor cu suma de 21.457 lei pentru achizitionarea unui numãr de 700 de bucãti ale revistei “Force Tourism- Business Tourism Magazine”, nimic altceva decât o tranzactie de genul cumpãr de la mine pentru mine, dar, bineînteles, cu o altã sumã decât cea de editare propriu-zisã.
Dumitru Buzatu, presedintele CJ, ne-a explicat cã, din cauza cererii pentru aceastã publicatie, institutia a fost obligatã sã transmitã o nouã comandã Muzeului Judetean, care va fi astfel nevoit sã editeze suplimentar alte 700 de numere ale acestei reviste “celebre”, despre care nu s-a auzit în judetul Vaslui sau… oriunde. (Andrei Popescu)