Facebook acuză Netflix de senzaționalism din cauza documentarului „Dilema Socială” care prezintă efectele negative ale rețelelor sociale

Gigantul american Facebook critică Netflix, după ce platforma de filme a prezentat recent un documentar care arată părțile mai puțin bune ale rețelelor sociale cu ajutorul unor foști angajați ai acestora, scrie Bloomberg. Documentarul ”Dilema Socială” susține că rețelele de socializare sunt proiectate să modifice imperceptibil comportamentul utilizatorilor lor și să dea dependență, însă Facebook acuză Netflix că oferă o perspectivă distorsionată a realității. Create să aducă valoare Facebook a prezentat o critică în șapte puncte a documentarului. ”Acesta oferă o imagine distorsionată despre modul în care platformele de social media funcționează cu scopul de a crea un țap ispășitor pentru problemele dificile și complexe ale societății”, arată compania. ”Creatorii filmului nu includ viziunea celor care încă lucrează la companii sau orice experți care au păreri diferite față de cei din film”, mai arată aceasta. Facebook argumentează că produsele sale sunt proiectate să ”creeze valoare”, nu să dea dependență. De asemenea, spune că rețelele sociale sunt finanțate prin reclamă, astfel încât să rămână gratuite pentru utilizatori.
Citeşte întreaga ştire: Facebook acuză Netflix de senzaționalism din cauza documentarului „Dilema Socială” care prezintă efectele negative ale rețelelor sociale