UMANTAR… În acest an care se încheie la 31 decembrie , 55.000 de donatori au salvat viata a 200 de copii si adulti, printre care sunt si câtiva din judetul Vaslui. Nu mai putin de 300 de companii s-au alãturat campaniilor umanitare initiate de Asociatia „Salveazã o inimã”. Contributiile oamenilor de afaceri s-au ridicat la peste 500.000 de euro. „În sfera afacerilor, succesul nu se traduce doar în cifre, ci si în impactul pozitiv pe care îl ai asupra comunitãtii. Asociatia „Salveazã o inimã” ilustreazã prin fiecare initiativã cã solidaritatea si grija fatã de cei aflati în situatii extrem de dificile, nu sunt doar valori fundamentale ale unei societãti, ci si oportunitãti de a genera schimbãri tangibile în viata celor vulnerabili”, este crezul ferm si dovedit de-a lungul anilor de Vlad Plãcintã, presedintele Asociatiei Salveazã o inimã.
Unul dintre obiectivele principale ale asociatiei a fost si rãmâne acordarea sprijinului esential copiilor si tinerilor care se confruntã cu boli grave, alãturi de familiile acestora. Pe parcursul acestui an, resurse considerabile au fost directionate cãtre pacienti oncologici, copii cu dizabilitãti motorii ori scoliozã. În fiecare situatie, echipa „Salveazã o inimã”, printre care si ziarul Vremea NOUÃ, dar si profesori pensionari din judetul Vaslui, cum este Nicolae G., de 88 de ani, din Bârlad, nu au oferit doar sprijinul financiar necesar tratamentelor ori interventiilor chirurgicale, dar si suportul emotional si cel jurnalistic, de care familia avea nevoie pentru a face fatã situatiilor critice în care se afla.
„În 12 ani am derulat sute de campanii de strângere de fonduri pentru tot atîtia oameni aflati în necaz. Când lupti cu asa ceva, tot ce conteazã este transparenta si determinarea. Oamenii au nevoie sã stie în permanentã ce s-a întâmplat cu banii lor si cum se simte pacientul pe care au ales sã îl ajute. Orice donatie înregistrarã, orice contract de sponsorizare semnat, orice facturã achitatã – totul poate fi verificat cu usurintã on-line. Am investit în digitalizarea procesului de fundraising, astfel încât accesul la informatiile de interes public sã fie foarte facil”, ne-a mãrturisit Vlad Plãcintã.
Viitorul an va fi unul în care va creste impactul asupra vietii copiilor!
În perspectiva anului 2024, Asociatia „Salveazã o inimã” îsi concentreazã eforturile pe cresterea impactului asupra vietilor copiilor aflati în situatii medicale critice. Planurile includ extinderea programelor de sprijin pentru copii si familiile lor greu încercate, consolidarea si dezvoltarea de noi parteneriate cu oamenii de afaceri care împãrtãsesc valorile si viziunea asociatiei. O astfel de colaborare este esentialã pentru atingerea acestor obiective ambitioase. În plus, fatã de implicarea în campanii si donatii directe, companiile pot sprijini Asociatia „Salveazã o inimã” prin donatii din impozitul pe profit conform Legii 227/2015 privind Codul Fiscal din România. Legea le oferã companiilor posibilitatea de a directiona o parte din impozitul pe profit cãtre entitãti nonprofit. Companiile pot contribui astfel la sprijinirea cauzelor sociale în care cred, inclusiv aceea de a ajuta copiii si familiile aflate în situatii medicale dificile. Este o modalitate excelentã prin care mediul de afaceri poate aduce un impact pozitiv semnificativ în comunitate si poate sustine activitãtile caritabile.