Vagonul modernizat la Pașcani cu fonduri din Planul Național de Redresare și Reziliență a obținut certificatul CE de examinare de tip, o condiție esențială care atestă conformitatea sa cu specificaţiile tehnice de interoperabilitate europene.
Acesta este primul pas către certificarea finală și intrarea oficială în circulație a vagonului prototip modernizat la Electroputere VFU Pașcani, după obținerea certificatului de punere pe piață de la Autoritatea de Siguranță Feroviară Română, scrie Clubferoviar.ro.
Proiectul, în valoare totală de peste 66 de milioane de euro, este finanțat prin PNRR. El vizează un program extins de modernizare a 42 de vagoane, derulat de Electroputere VFU Pașcani, în urma câștigării a două contracte cu SNTFC CFR Călători SA.
Ce nu se spune în comunicatul dat publicității de agenția de publicitate angajată de Grupul Grampet, deținut de Gruia Stoica, din care face parte compania Electroputere VFU Pașcani, se vede în imaginile furnizate tot de aceasta cu vagonul modernizat la Pașcani…https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/vagoanele-modernizate-la-pascani-pe-bani-pnrr-nu-au-o-dotare-esentiala-pentru-secolul-21-toata-lumea-foloseste-in-tren-dispozitive-electronice–1722176.html