spot_img
spot_img
6 C
Vaslui
21-ian.-2025

Un hușean a cumpărat un televizor, însă curierul i l-a adus stricat

- Advertisement -

APEL VIGILENȚĂ… Pățania unui cumpărător din Huși, care a vrut să își ia de Black Friday o plasmă de mici dimensiuni, numai bună pentru spațiul redus dintr-o bucătărie, poate fi pildă pentru mulți cei care își cumpără în această „lună a cadourilor” electrocasnice de pe internet. Omul a ales cea mai cunoscută companie de pe piață, ca să fie sigur că nu va avea nicio surpriză, a achitat instant cu cardul și a așteptat sosirea produsului. Plasma a venit destul de repede, într-adevăr, cu o firmă de curierat la fel de cunoscută. Numai că hușeanul nu a desfăcut coletul decăt două zile mai târziu. Când însă a scos plasma din cutie, surpriză! Televizorul cu diagonala de 61 de centimentri era spart la un colț, fapt vizibil mult mai bine abia când a fost pus în priză. Sesizați asupra situației, reprezentanții firmei, au spus că nu este nicio problemă, întrucât produsul trebuie înapoiat, iar banii vor fi restituiți. Ei bine, a durat aproape o lună de zile de discuții și telefoane, ca în final, hușeanul să fie anunțat că, dacă vrea televizorul funcțional trebuie să îl mai plătească o dată, iar dacă nu, televizorul îi va fi înapoiat, stricat cum l-a trimis.

Atenție mare la electrocasnicele achiziționate pe internet. Curierii, supraaglomerați cu colete nu mai au răbdarea să umble delicat cu acestea, așa că se poate întâmpla orice. Ba, s-ar putea ca, tot din grabă, angajații care împachetează produsele, să fie ei înșiși neatenți și să deterioreze obiectele. Aceste aspecte însă nu mai valorează nimic, dacă cel care a făcut comanda nu a verificat coletul chiar în ziua în care l-a primit. Hușeanul în cauză spune că a avut posibilitatea să deschidă pachetul decât după două zile, că așa a fost conjunctura, însă asta l-a costat. A sunat la compania de unde îl cumpărase, unde, cu amabilitate, i s-a spus că nu este nicio probloemă și va primi banii înapoi. Apoi, după aproape două săptămâni mai târziu a fost anunțat printr-un email că televizorul a fost dus într-un service, iar după altă săptămână a fost informat că dacă totuși vrea televizorul funcțional să dea alți aproape 400 de lei, adică încă o dată prețul televizorului. Dacă nu vrea să plătească încă o dată televizorul celebră companie i-l va înapoia la domiciliu stricat, așa cum l-a primit. 

„Cum să fii tu ditamai compania și să nu îți asumi că ai dat omului, care ți-a plătit pe loc, cu cardul, ca semn de încredere, un produs stricat?”

Hușeanul vrea ca oamenii să știe ce s-a petrecut în cazul lui, ca să nu pățească la fel. „Nu este vorba decât de suma de 414 lei, prețul televizorului plus transportul. Dar te simți batjocorit. Pentru că primesc un produs stricat de la ei, că se și vede, le-am trimis exact video, foto, când se vede clar cum l-a primit, dar sunt dus cu vorba vreo lună de zile, după care mi se spune că mai trebuie sdă dau 399 lei dacă vreau televizor, căci altfel mi-l trimit înapoi pe cel stricat. Nu vă mai spun că a fost nevoie de zeci de telefoane, în sine. M-am gândit că poate pentru mine nu contează, dar dacă era o familie necăjită, care nu a avut posibilitatea decât să ia acest televizor micuț. Și poate că a făcut economii, ca să aibă acel lucru. Cum să fii tu ditamai compania și să nu îți asumi că ai dat omului, care ți-a plătit pe loc, cu cardul, ca semn de încredere, un produs stricat, restituindu-i banii sau un produs bun în loc? Dar le-am spus că nu mai vreau nici produsul stricat, să și-l țină acolo. Vreau ca oamenii să știe să verifice pe loc produsul, ca să nu pățească așa ca mine. Nu-mi mai trebuie nici bani, nici nimic”, a spus hușeanul, dezamăgit.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

12 COMENTARII

  1. Stăteam la semaforul de la Gradina Publica Barlad. Ce am văzut acolo…greu de spus. Un curier care punea coletele la acel punct fix, efectiv ARUNCA pachetele înăuntru! Scana coletul, dădea cu pumnul în usa
    (sau cu piciorul la rândul de jos!), apoi arunca pachetul! Era un domn mai în vârstă și păcat ca si-a bătut joc atât de banii clientilor, cât și de colegii lui de munca( vreau sa cred ca a fost un caz singular, altfel…)

  2. Atentie …cînd faceti diferite comenzi cu bunuri cărora li se fac reclame pe internet…treceți la o verificare sumara a vînzătorului.Am comandat un set de huse auto până în 100 de lei..comanda ce a fost expediată peste două săptămîni..plătind crc.150 lei.La desfacerea pachetului ( adus pe întuneric) am constata doar o husă pentru bancheta din spate.

  3. Dar mai sunt o mulțime de știri la fel de “importante” ca asta… Știu vreo două babe care nu și-au făcut cruce duminică la biserică, vreo câțiva care beau pe datorie la barul din cartier, niște câini vagabonzi care își fac nevoile prin parc, niște pensionari care ies la piață și au pantofii cam prăfuiți… Și câte și mai câte… Astept articole și despre astea. 😬

  4. Tzaranete, ai facut comanda cu o mana pe telefon si una la coae apoi ai stat si NU ai verificat coletul de putoare nespalata ce esti si apoi faci articole de presa. Tzaranete nespalat data viitoare meri la Altez si vezi ca il iei de pe raft cu 10 lei mai scump da intreg, numai cauta mocaiala pe net. Esti prost rau.

  5. Coletele se verifică la livrarare, plus ai și varianta de deschidere colet la livrarare, este în obligația ta ca cumpărător să te asiguri pe ce dai banii.
    Articol de doi bani !

  6. Cred ca de Emag este vorba.
    Eu astept de doua saptamani sa imi returneze niste bani, luati abuziv. Fapta mizerabila, mai ales ca luatul banilor s-a realizat in mod instant. Cu returul, e mai greu, astept, astept, astept…
    Am anuntat ANPC:

    • eu am facut 2 retururi la emag in ultimele 2 luni, si miau dat bani inapoi destul de repede. Daca cumperi de la EMAG si nu alti parteneri emag nu ai probleme, asa ca nu mai da vina dgeaba pe emag.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.