spot_img
spot_img
3.7 C
Vaslui
23-nov.-2024
spot_img
spot_img

UMILITÃ DE BANCHERI!

- Advertisement -

SOCANT Daniela Caleap, o femeie de 43 de ani, din comuna Iana, a fost umilitã în cel mai josnic mod cu putintã de angajatii BCR Bârlad. Femeia munceste în Italia de trei ani si s-a întors în tarã sã facã sãrbãtorile. A mers sãptãmâna trecutã la BCR Bârlad pentru a verifica la bancomat dacã i-a intrat salariul, cardul Maestro fiind emis de o bancã italianã. Bancomatul respectiv s-a oprit în momentul când a bãgat cardul si ce-a pãtit femeia dupã acest incident tine de domeniul “numai în România se poate întâmpla”! I-a fost “arestat” cardul, i s-a vorbit ca unei infractoare, a fost umilitã, nu i s-a explicat nimic coerent, cerându-i-se rãpicat sã aducã de la banca italianã un rãspuns cum cã acel card nu are probleme! Oricât a încercat femeia sã se lupte cu aroganta si impertinenta celor de la BCR Bârlad, nu a reusit sã-si recupereze cardul nici pânã astãzi. La solicitãrile noastre referitoare la acest caz, nu am obtinut mare lucru, singura frazã coerentã spusã de angajatii BCR Bârlad fiind “aceasta este politica bãncii”!

BCR Bârlad recidiveazã în atitudinea jignitoare la adresa clientilor care întâmpinã probleme la bancomatele acestei bãnci. Dupã ce acum douã luni am prezentat cazul unui preot care a schimbat euro la automatul montat la BCR Bârlad si care nu elibera chitantã, iar Protectia Consumatorului Vaslui a amendat banca cu o sumã considerabilã, de peste 10 000 de lei, sãptãmâna trecutã, un alt client al bãncii, o femeie din Iana, a întâmpinat probleme mari, care a afectat-o serios psihic si material. Cel mai mult a durut-o felul arogant si umilitor în care a fost tratatã de angajatii bãncii când a semnalat neregulile întâmpinate. Daniela Caleap, de 43 de ani, care s-a întors din Italia, unde munceste de trei ani, ca sã facã sãrbãtorile acasã cu familia, a ajuns un pachet de nervi din cauza BCR Bârlad. Pe 9 decembrie a mers împreunã cu sotul ei la o anumitã bancã din Bârlad, încercând sã verifice pe cadrul sãu Maestro dacã i-a fost virat salariul de cãtre agentia unde lucreazã în Italia. Bancomatul bãncii i-a respins cardul, care i-a fost înapoiat cu mentiunea “tranzactie imposibilã”. Atunci femeia s-a dus la BCR Bârlad, unde mai întâi si-a achitat la ghiseu ratele la un împrumut fãcut acum ceva timp si apoi s-a dus cu sotul la bancomatul din incinta BCR Bârlad ca sã vadã dacã i s-au virat banii. A introdus cardul si imediat, fãrã ca mãcar sã atingã vreun buton, automatul s-a închis! Si de aici a început cosmarul!

“Nu credeam cã pot fi atât de umilitã în tara mea!”

Sã o lãsãm pe Daniela Caleap sã spunã ce-a pãtit: “Pe 9 decembrie, la ora 16.45, am fost la BCR Bârlad unde mi-am achitat ratele, apoi am mers la un bancomat din incintã unde scrie cã se fac operatiuni cu carduri Maestro. Al meu este eliberat de o bancã din Italia. L-am introdus sã vãd dacã mi s-a virat salariul, ca sã scot apoi bani din cont sã am de sãrbãtori. Cardul mi-a fost pe loc retinut de bancomat, care s-a închis, s-a oprit practic din functionare, fãrã sã ating vreun buton. Dupã zece minute a venit o doamnã de la ghiseu si ne-a spus, mie si sotului, pe un ton tãios, sã dãm buletinul gardianului si sã ne depãrtãm de aparat. A scos apoi cardul si, când a vãzut cã era eliberat în Italia, desi avea numele meu pe el, mi-a spus cã nu mi-l mai dã sub nicio formã si a plecat cu el la etajul I. De aici a început un cosmar negru si un car de umilinte pe care cu greu le-am îndurat. M-am dus dupã ea, sotul meu vrând sã cheme politia la 112, pentru cã acel card este bunul meu personal si nu are nimeni dreptul sã mi-l ia. La etajul I am mers la directorul care rãspunde de operatiunile pe card si acolo era o doamnã care nici n-a vrut sã discute cu mine! M-a repezit si mi-a spus din usã, cã nu mã lãsa sã intru, cã sã aduc de la banca din Italia o hârtie cum cã acel card nu are probleme! Sã fac dovada scrisã de acolo din Italia! Oricât am încercat sã înteleg si sã o fac sã înteleagã, nu s-a putut! Am fost tratatã ca o hoatã de fatã cu toti clientii bãncii prezenti la acea orã acolo la etaj. Am plecat supãratã, am luat legãtura cu banca italianã a doua zi, iar cei de acolo s-au crucit când au auzit ce le cer cei din România. Mi-au spus cã ei nu au voie sã dea asemenea informatii decât detinãtorului de card, nicidecum altei bãnci! Nu le-a venit sã creadã ce mi se întâmplã în tara mea! Mi-au trimis un extras de cont, ca sã vadã cei de la BCR Bârlad cã am realmente acolo cont si card, dar nu a fost îndeajuns! De la BCR Bârlad, aceeasi doamnã directoare mi-a spus cã trebuie specificat pe acea hârtie, pe acel extras cã, cardul meu este valid! Nu înteleg ce-i asta! Oricum nu aveam pe card decât 17 euro! Salariul mi-a fost retinut de agentie, nu mi l-au mai pus pe card, la solicitarea mea, cãci cine stie ce mai pãteam si cu asta. Cert este cã nu am cu ce sã îmi fac sãrbãtorile, sunt purtatã pe drumuri, ba la un moment dat mi s-a spus sã mã duc pânã în Italia si sã revin cu documentele justificative de acolo, cum cã acest card al meu nu are probleme. Nu pot sã cred! Atâta umilintã aici la mine în tarã!”, a spus Daniela Caleap. Mentionãm cã am însotit-o pe femeie, vineri, 12 decembrie, la BCR Bârlad unde am verificat cele spuse, care s-au dovedit reale. Directoarea de la etajul I, care rãspunde de opertiunile cu carduri si retaille, s-a purtat frumos în prezenta presei locale cu Daniela Caleap, însã a rãmas fermã pe pozitie: ori rãspuns de la banca italianã, ori fãrã card! Întrebatã de ce, directoarea, care nu s-a prezentat si nici nu ne-a lãsat sã filmãm sau sã facem fotografii, a rãspuns “asa este politica bãncii!”. Culmea este cã, la alte bãnci unde am întrebat dacã este vreo lege care sã interzicã tranzactiile cu cardurile emise în alte tãri, toti, dar absolut toti ne-au spus cã nu! Si cã BCR Bârlad a comis un abuz incalificabil, deoarece cardul nu poate fi retinut de nimeni, fiind un bun personal! Care are pe el numele detintãtorului, ca si Cartea de Identitate! Asteptãm un rãspuns oficial de la BCR – sperãm noi nu la fel de arongat ca în cazul celãlalt, cu preotul, euro, automatul defect si lipsa chitantelor emise de automatul de schimb valutar de la BCR Bârlad. Si poate cã Protectia Consumatorului Vaslui mai dã o raitã pe la aceastã bacã si mai face un ban de sãrbãtori la buget!

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.