Controversata frunză transformată în brand turistic pentru România revine în atenţie. Ministrul Turismului, Elena Udrea, a repus în vânzare timbrele cu acest simbol. Udrea e de părere că întreg scandalul frunzei a fost un sabotaj.
Timbrele cu celebra frunză au fost retrase de la vânzare chiar în ziua în care au fost introduse, adică pe 29 iulie. Odată stins scandalul legat de controversatul simbol, ministrul Turismului a permis din nou vânzarea timbrelor cu brandul de ţară.
Elena Udrea se declară acum mulţumită şi susţine că brand-ul de ţară nu va fi schimbat. Ea a insinuat, pe blogul său, că ar fi fost sabotată. Şi asta pentru că site-ul pe care a apărut logo-ul cumpărat cu bani mulţi a dispărut.
Ministerul Turismului a acordat Romfilatelia dreptul de a utiliza mărcile verbale „Grădina Carpaţilor” şi „The Carpathian Garden” şi logo-urile adiacente acestora, pentru a le reproduce pe timbre şi pe produse filatelice adiacente.
Romfilatelia a realizat într-un tiraj limitat de 300 de exemplare mărcile poştale România – Grădina Carpaţilor. Potrivit filateliştilor, dacă timbrele nu ar fi fost repuse în vânzare, exemplarele vândute în cele câteva ore de comercializare, ar fi căpătat o valoare foarte mare.
Antena 3