REACTIE… Dupã ce a iesit la ivealã pãtania unui husean care a mers la un hipermarket din oras, de unde a cumpãrat, între altele, un pachet de carne de porc ambalatã, pe eticheta cãruia scria cã are 2,9 kg, dar în realitate avea putin peste 1,2 kg, Kaufland, cãci despre el este vorba, a recunoscut incidentul si, mai mult decât atât, si-a cerut scuze clientilor si a dat asigurãri cã a fost doar un caz izolat.
„Referitor la articolul publicat pe 11 noiembrie, de cotidianul Vremea Nouã, Kaufland dorește sã aducã urmãtoarele precizãri:
Ne cerem scuze pentru situatia semnalatã si vã asigurãm cã luãm în serios feedback-ul clientilor nostri. Am verificat restul produselor din raft si nu am identificat alte diferente de gramaj. De asemenea, am luat legãtura cu furnizorul, care ne-a confirmat cã este un caz izolat de etichetare gresitã si cã implementeazã mãsuri suplimentare pentru a preveni astfel de situatii. Depunem constant eforturi pentru a le oferi clientilor o experientã cât mai plãcutã la cumpãrãturi si mentinem întotdeauna o comunicare transparentã”, au transmis pentru cotidianul Vremea Nouã reprezentantii Kaufland România. De reamintit cã, în urmã cu câteva zile, un husean a mers la acest hipermarket si a fãcut mai multe cumpãrãturi. Între alte produse, a cumpãrat si trei pachete cu spatã de porc fãrã os, pe care era deja gramajul afisat. În febra târguielilor, omul a observat abia acasã cã pachetul de carne care ar fi trebuit sã fie cel mai greu, era, de fapt, cel mai usor. L-a pus pe cântar si a observat cã din cele 2,9 kg de carne, cât a plãtit, punga continea putin peste 1,2 kg. S-a întors la magazin, iar angajatii au rãspuns prompt, au recunoscut problema, i-au înapoiat banii si i-au spus cã problema a fost generatã de firma care a furnizat carnea ambalatã, dar cã vor lua mãsuri, ca asemenea situatii sã nu se mai repete.
Fură și unii dintre angajați!