spot_img
17.5 C
Vaslui
08-sept.-2024
spot_img

Primăria Vaslui face angajări!

- Advertisement -
ÎNSCRIERI… Vasluienii interesați să ocupe un post în cadrul primăriei își pot depune dosarele până pe data de 12 iulie, la sediul instituției.

LOC DE MUNCĂ… Primăria Vaslui are nevoie de un șofer pentru Biroul Administrativ. Cei interesați să ocupe un astfel de post își pot depune dosarele până pe data de 12 iulie, la sediul instituției. Doritorii trebuie să fi absolvit studii medii cu diplomă de BAC, să aibă permis de conducere categoria B, dar și vechime în muncă de minimum trei ani. Aceștia vor fi evaluați în cadrul a trei probe: selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu.

Proba scrisă va avea loc pe data de 21 iulie și va consta în redactarea unei lucrări. Candidații vor trebui să învețe din următoarea bibliografie:

Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ (Titlul III, Capitolul IV – Partea a-VI-a), Legea 319/2006 privind securitatea în muncă și Codul rutier.Interviul va fi susținut în maxim patru zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, numai de candidații declarați admiși la proba scrisă.Interviul se apreciază cu puncte de la 1 la 100, punctajul minim de promovare fiind de 50 puncte pentru funcțiile contractuale de execuție, pe baza criteriilor de evaluare: abilități și cunoștințe impuse de funcție; capacitatea de analiză și sinteză;motivația candidatului;comportament în situațiile de criză;inițiativă și creativitate. “Se consideră admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat, cu condiția ca acesta să fi obținut punctajul minim necesar. Fiecare probă de concurs este eliminatorie. Notarea probei scrise și a interviului, după caz, se face în termen de maximum 2 (două) zile lucrătoare de la finalizarea fiecărei probei”, au transmis reprezentanții Primăriei Vaslui.

Încă un post disponibil: inspector specialitate II în cadrul Direcției de Investiții Implementare Proiecte și Supraveghere Video

Un alt post scos la concurs este cel de inspector specialitate II în cadrul Direcției de Investiții Implementare Proiecte și Supraveghere Video – Birou Supraveghere Video. Cei care vor să se înscrie trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență: științe administrative, inginerie electrică, telecomunicații și tehnologii informaționale, dar și vechime de minim un an în  specialitatea studiilor necesare exercitării funcției. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale: are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; cunoaște limba română, scris și vorbit; are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; are capacitate deplină de exercițiu; are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.