INVAZIE… Pe 11 martie, cea mai mare retea de ateliere de cofetãrie din R. Moldova, Dulcinella, ajunge si la Bârlad, dupã ce în 2019 a trecut Prutul si a înfiintat primele 5 magazine în România: la Bacãu (trei), Piatra Neamt si Târgu Neamt. În decembrie 2020, alãturi de cunoscutul interpret din Basarabia Ion Paladi, Dulcinella bucurã comunitatea din România cu încã 5 magazine noi: la Iasi (douã), Pascani, Botosani si Suceava. În curând, astfel de ateliere se vor deschide în Husi si Vaslui, aducând savoarea deserturilor autentice moldovenesti peste tot în judetul nostru.
„Orasul tãu, un pic mai dulce” este crezul celor de la atelierul de dulciuri din R.Moldova. Si, într-adevãr, au dreptate, fiindcã toatã lumea stie cã moldovenii de dincolo de Prut sunt neîntrecuti la plãcinte si la ciocolatã. Cofetãriile artizanale Dulcinella au un program de expansiune precum cel al armatelor otomane. Dacã pe 11.03.2021, la ora 12.00, în Bârlad pe str. Primãverii, nr.16 bl.G8 sc. F, Parter se va deschide primul local din judet, sapte zile mai târziu, la Husi, pe 18.03.2021, tot la 12.00, pe str. Alexandru Ioan Cuza, bloc H5 parter îsi va deschide portile altul. Vasluiul nu este lãsat la urmã, ci din contra, va fi „atacat’ cu douã locatii deodatã, înainte de Pasti. Ce trebuie stiut este faptul cã la deschiderea fiecãrui magazin, în prima si în a doua zi, clientii vor beneficia de reduceri de 30% la toatã gama de produse Dulcinella.
Gust si ospitalitate din Basarabia – Dulcinella
Cel care prezintã gama de produse Dulcinella este cunoscutul interpret de muzicã popularã, Ion Paladi. «Atunci când faci o alegere, este important sã fii atent la respiratia sufletului, pentru ca mai târziu sã poti face lucrurile din suflet. Ce înseamnã pentru mine Dulcinella? Plãcere, gust, armonie, ospitalitate si totusi, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador tine si de dorinta de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului si de a-i motiva la cunoastere reciprocã. „Podul de Dulciuri” semnificã în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile si aromele sunt cele care ne fac sã ne simtim mai aproape. Vorbeam mai sus despre „respiratia sufletului”“. E acel moment în care simti cã e mai important sã dai decât sã iei, când recunosti cã se întâmplã ceva mistic si totodatã istoric pentru propia ta viatã. Da, asta am simtit atunci când am fãcut cunostintã cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Si pentru cã port cu mândrie numele de “Cetãtean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlãteni si Vorona din România, mã simt si mândru, si onorat. Dorinta mea este una, cea ca oricine îsi va dori sã simtã mirosul “Dulcinella” sã poatã spune, „mã simt ca acasã”, asa cum mã simt si eu fie la Chisinãu, fie la Iasi sau la Bucuresti», spune Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella.
Sloganul Dulcinella, „Ziua ta un pic mai dulce”, cuprinde în sine esenta brandului
PREZENTARE…Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamã largã de produse de cofetãrie, patiserie si plãcintãrie, traditionale moldovenesti si inovatoare, în mare majoritate retete proprii, gândite si fabricate 100% artizanal. Brandul Dulcinella a fost înfiintat în anul 2005, în municipiul Chisinãu, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetãrie, ciocolaterie si patiserie, precum si comercializarea acestora prin intermediul propriei retele de magazine specializate, în numãr de 30. În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella Evolutioneazã. Acest motto sugereazã ambitia producãtorului de a diferentia produsele, si anume torturile, de tot ce poate fi gãsit pe piatã la etapa actualã, precum si promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella. Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în urmãtoarele serii: Seria Autor; Seria Fusion; Seria Raw&Veg; Seria Traditionale, Seria Clasic. La baza seriilor stau urmãtoarele elemente comune: dorinta de a fi într-un continuu proces de inovare si redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi exceptionale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România si Republica Moldova.
niste raketi moldoveni vin cu rahaturile lor pe o piata puturoasa,strangulata de saraciile gasite la Lidl.Cap de afis fiind un cersetor evazionist ,lingusitor si rasuflat Oare noi romanii avem nevoie de acesti mutanti pe piata ????
Macaroons… fully sintetic. Stai acolo cu spuma ta poliuretanica cu zahar. Romanii cauta cat mai natural voi vreti sa faceti din c*cat bici… sa si pocneasca
Deja avem foarte mulți patiseri buni la Husi de ce nu veniți cu alta inițiativa .Sunteți morți din fașa .o sa se sature poporul de congelaturile voastre .