Angajatii din birourile operatorului de apa reincep sa bata din usa in usa pe la clientii rau platnici. Conducerea Societatii Nova Apaserv a gasit modalitatea de a-i obliga pe salariati sa faca aceasta activitate, chiar daca pana acum acestora nu le era trecuta in fisa postului si munca de teren. Conducerea operatorului de apa sustine ca va face public si cum arata legitimatia de serviciu a angajatilor sai, pentru ca botosanenii sa nu se mai teama ca le bat la usa falsi incasatori.
Desi, recent, angajatii operatorului de apa in ale caror atributii de serviciu nu era trecuta si munca de teren au refuzat sa mai mearga din usa in usa ca sa le aminteasca botosanenilor ca nu trebuie sa intarzie cu plata apei sau sa verifice indexul de pe apometre, acum lucrurile se vor schimba, spun sefii operatorului de apa.
„Am gasit modalitatea de a scoate iar oamenii la munca de teren. Am incheiat un act aditional la contractul de munca, act care ne permite sa inscriem in fisa postului angajatilor si activitatea de citire a apometrelor si de incasare a restantelor la apa”, spune Gabriel Carlan, managerul Societati Nova Apaserv.
Acesta sustine ca aproximativ 40 de salariati de la birouri vor fi scosi in aceasta saptamana pentru a bate din usa in usa, in cartierele de blocuri. Cei care accepta aceasta activitate isi asigura si stabilitatea locului de munca. Asta pentru ca serviciile de unde angajatii refuza deplasarea in teren sunt amenintate cu externalizarea. „Se ia foarte in serios analiza eficientei externalizarii unor servicii. Interesul nostru este ca societatea sa fie pe profit, iar angajatii sai trebuie sa accepte activitatile care ajuta la eficientizarea operatorului de apa. Nu accepta, atunci poate este momentul sa gasim alte solutii, sa externalizam serviciul. Se analizeaza fel de fel de propuneri, inclusiv cea de management privat este in discutie”, a mai mentionat directorul executiv al Societatii Nova Apaserv.
Angajatii Nova Apaserv, luati la intrebari in privinta facturilor incarcate
Unii dintre angajatii din birouri care au mers cateva zile pe teren s-au aratat nemultumiti si de faptul ca au fost botosaneni, si nu putini la numar, care i-au luat la intrebari in legatura cu facturile incarcate cu consumuri ce nu le apartin. Conducerea societatii spune ca astfel de confruntari sunt inevitabile, reclamatii din acestea venind si la birourile operatorului, zi de zi.
„Sunt nemultumiri, dar nu tine de noi rezolvarea acestora, fiecare trebuie sa-si asume proprietatea. Noi mai trebuie sa rezolvam si alta problema, cea a neincrederii botosanenilor in cei care le bat la usa. Sunt persoane care poate isi pun si problema ca ar putea sa le bata la usa falsi incasatori. Noi vom face cunoscuta si legitimatia angajatilor nostri, pentru a nu mai exista astfel de temeri”, spune directorul de la Nova Apaserv.