• Sute de ieseni s-au plans ca primesc lunar facturi umflate in mod nejustificat de la furnizorul de energie electrica si gaze naturale • Cei mai importanti sefi din administratia ieseana au incercat ieri sa obtina raspunsuri de la reprezentantii E.ON • Desi li s-a spus in fata ca facturile nu sunt conforme cu realitatea, reprezentantii companiei nu au oferit un raspuns concret • Pana si Autoritatea de Reglementare in Energie nu a facut nimic impotriva acestor lucruri
Sutele de reclamatii depuse de ieseni impotriva companiei E.ON i-au determinat pe sefii judetului sa solicite unele explicatii de la furnizorul de energie si gaze naturale. Satui sa plateasca mereu facturi uriase, in ciuda unui consum mai mic, pana si sefii unor institutii din Iasi au cerut explicatii clare de la reprezentantii companiei. Terorizati de cei de la E.ON Energie, oamenii s-au trezit cu surprize si din partea furnizorului de gaze naturale.
Mai ales in perioada sezonului rece, iesenii au constatat ca facturile le sunt umflate frecvent si au cerut in mai multe randuri explicatii. Totul a ajuns si la urechile reprezentantilor Prefecturii, care au convocat o comisie de dialog social, in care i-au chemat la raport si pe cei de la E.ON si de la Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie, tocmai forul care ar putea sa stopeze aceste abuzuri. Culmea, angajatii E.ON nu au reusit sa ofere vreo explicatie corecta, in ciuda valului de intrebari venite din toate partile. Ba chiar, vina a fost pasata operatorului Transgaz, in fapt compania care livreaza combustibilul. Si chiar daca reprezentantii Comisiei au aratat ca furnizorul de gaze emite facturi care nu sunt conforme cu realitatea, iar oamenii ajung sa plateasca mai mult decat ar trebui, E.ON a pasat responsabilitatile.