INVAZIE… Pe 11 martie, cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie din R. Moldova, Dulcinella, ajunge și la Bârlad, după ce în 2019 a trecutul Prutul și a înființat primele 5 magazine în România: la Bacău (trei), Piatra Neamț și Târgu Neamț. În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia Ion Paladi, Dulcinella bucură comunitatea din România cu încă 5 magazine noi: la Iași (două), Pașcani, Botoșani și Suceava. În curând, astfel de ateliere se vor deschide și în Huși și Vaslui, aducând savoarea deserturilor autentice moldovenești peste tot în județul nostru.
„Orașul tău, un pic mai dulce” este crezul celor de atelierul de dulciuri din R.Moldova. Și, într-adevăr, au dreptate, fiindcă toată lumea știe că moldovenii de dincolo de Prut sunt neîntrecuți la plăcinte și la ciocolată. Cofetăriile artizanale Dulcinella au un program de expansiune precum cel al armatelor otomane. Dacă pe 11.03.2021, la ora 12.00, în Bârlad pe str. Primăverii, nr.16 bl.G8 sc. F, Parter se va deschide primul local din județ, șapte zile mai târziu, la Huși, pe 18.03.2021, tot la 12.00, pe str. Alexandru Ioan Cuza, bloc H5 parter își va deschide porțile altul. După care urmează Bacăul, pe 25.03.2021 (str. Ștefan cel Mare, nr. 4 sc. E-F, parter), urmat de Fălticeni pe 28.03.2021 (b-dul Revoluției, bl 6, parter) și de Iași pe 31.03.2021 (str. Păcurari, bl. 589, parter), iar în final la Moinești pe 8.04.2021 (str. Tudor Vladimirescu, bl. Select 1, sc. A-B-C). Vasluiul nu este lăsat la urmă, ci din contra, va fi „atacat’ cu două locații deodată: pe 15.04.2021 se va deschide o locație pe strada Traian, la parterul blocului 277, sc.A. și șapte zile mai târziu, pe 22.04.2021, pe strada Stefan cel MAre, la parterul blocului 199, sc A. Înainte de Paști, pe 29.04, Dulcinella îi va ispiti pe rădăuțeni cu deserturi ca la mama acasă. Ce trebuie știut este faptul că la deschiderea fiecărui magazin, în prima și în a doua zi, clienții vor beneficia de reduceri de 30% la toată gama de produse Dulcinella.
Gust și ospitalitate din Basarabia – Dulcinella
Cel care prezintă gama de produse Dulcinella este cunoscutul intepret de muzică populară, Ion Paladi. «Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. „Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape. Vorbeam mai sus despre „respirația sufletului”“. E acel moment în care simți că e mai important să dai decât sa iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propia ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Și pentru că port cu mândrie numele de “Cetățean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni și Vorona din România, mă simt și mândru, și onorat. Dorința mea este una, cea ca oricine își va dori să simtă mirosul “Dulcinella” să poată spune, „mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău, fie la Iași sau la București», spune Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella.
Sloganul Dulcinella, „Ziua ta un pic mai dulce”, cuprinde în sine esența brandului
PREZENTARE… Dulcinella a creat în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie, tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal. Brandul Dulcinella a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30. În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella Evoluționează. Acest motto sugerează ambiția producătorului de a diferenția produsele, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella. Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii: Seria Autor; Seria Fusion; Seria Raw&Veg; Seria Tradiționale, Seria Clasic. La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.