spot_img
spot_img
7.6 C
Vaslui
27-apr.-2025

Întâlnire de gradul zero la Primăria Vaslui: taximetriștii față în față cu boltiștii

- Advertisement -

DISCUȚII… După ani întregi de conflict, culminat cu invective și amenințări între taximetriștii și șoferii de Bolt din municipiul Vaslui, războiul a bifat în această săptămână o etapă pe care toată lumea și-o dorește, cea a reconcilierii, asta după ce, la nivel de legislație națională, taximetriștii se pare că au înregistrat o mică victorie. Joi, la Primăria Vaslui, au participat la discuții reprezentanți ai instituțiilor cu atribuții în domeniul transportului de persoane în regim de taxi și transport alternativ: Camera taximetriștilor Vaslui, serviciul de transport alternativ BOLT, Agenția Teritorialǎ ARR Vaslui, Registrul Auto Român -Vaslui, Poliția Locală Vaslui, Poliția municipiului Vaslui prin Biroul Rutier, toți cei prezenți analizând provocările din acest domeniu, modalitățile de monitorizare a respectării reglementărilor locale precum și măsurile necesare pentru îmbunătățirea activității.

 După mii de reclamații privind concurența neloială și un cadru legislativ favorabil transportului alternativ, guvernul a acceptat, la începutul acestui an, limitarea drastică a numărului de mașini pe platformele de ride-sharing și obligativitatea introducerii unor ecusoane de identificare. Practic, miza acestei lupte prin proteste și lobby făcut de sindicatele din taximetrie nu a fost doar piața, ci și regimul fiscal și cadrul de reglementare, în condițiile în care taximetriștii au acuzat că sunt supuși unor reguli mult mai stricte, în timp ce platformele de transport alternativ au fost tolerate în zone gri legislative, permițându-le să crească rapid și să ocolească numeroase obligații birocratice.

 Taximetriștii vasluieni au solicitat respectarea legii

Întâlnirea de joi, de la Primăria Vaslui a avut loc la inițiativa Camerei Taximetriștilor Vaslui, reprezentată de Marian Birta și de alți doi taximetriști. De partea cealaltă, boltiștii au fost apărați de un reprezentant care a vorbit în numele a 40 de colegi de-ai săi, dovadă că acest tip de transport ia din ce în ce mai mult avânt în municipiul Vaslui, chiar unii taximetriști alegând să se mute la Bolt în ultima perioadă. Cei care au rămas fideli breslei au cerut reprezentaților Poliției Municipale și ai Poliției Locale să se asigure ca stațiile de taxiuri sunt doar la dispoziția taximetriștilor, din moment ce aceștia plătesc taxe uriașe în fiecare an pentru locurile respective. S-a mai solicitat, din partea taximetriștilor, ca boltiștii să nu le mai fure clienții prin nerespectarea aplicației, dar și mai multă clemență din partea instituțiilor de control ale statului, care de multe ori suspendă autorizațiile taximetriștilor de la prima abatere constatată, ceea ce în cazul boltiștilor nu se întâmplă.

 Lucian Braniște: “Un dialog constructiv, în urma căruia s-au rezolvat unele probleme

Lucian Braniște, primarul municipiului Vaslu a jucat rolul de gazdă a întâlnirii dintre taximetriști și boltiști. „Ne bucurăm că am ales să organizăm această ședință pentru că doar așa putem găsi rezolvare la problemele cu care comunitatea se confruntă. A fost un dialog constructiv, în urma căruia sunt convins că s-au rezolvat câteva din aceste probleme. Fiecare parte și-a expus punctul de vedere, noi, cei care trebuie să asigurăm cadrul ca acest tip de trasport persoane să se desfășoare în condiții cât mai bune pentru locuitorii municipiului, am luat la cunoștință ceea ce ei doresc, și sunt încrezător că pe viitor vom găsi și alte soluții care să vină în sprijinul taximetriștilor, dar și al celor care practică transportul alternativ”, a declarat primarul municipiului Vaslui.

Competiția acerbă dintre cele două variante de transport

 România nu este, nici pe departe, prima țară în care să se fi iscat acest război dintre taximetriști și șoferii de ride-sharing, situația începând să se tensioneze în anul 2015, odată cu intrarea pe piață a Uber. Considerată o  amenințare directă la adresa taximetriei tradiționale, această platformă oferea o alternativă mai flexibilă și digitalizată pentru transportul urban. O mare contribuție în escaladarea acestei situații tensionate au avut-o și autoritățile din domeniu, care timp de mai mulți ani au asistat passive la războiul dintre taximetriști și cei care practicau transportul alternativ. Nu de puține ori, primii au acuzat statul că permite concurența neloială și că aceste platforme, Uber și Bolt, funcționează fără reglementări clare, fără licențe și fără obligațiile fiscale. Situația s-a tensionat și mai mult în perioada 2017-2019, când mii de taximetriști au organizat în diferite momente proteste în București și în marile orașe ale țării, cerând autorităților să reglementeze serviciile de ride-sharing. Patronatele și sindicatele din transporturi au susținut că, în timp ce taximetriștii sunt obligați să îndeplinească cerințe stricte, inclusiv licențierea de la primării, verificări metrologice pentru aparatele de taxare și obligații fiscale clare, șoferii Uber și Bolt nu respectau aceleași reguli și plăteau taxe mai mici, ceea ce le permitea să perceapă tarife competitive, uneori mai mici decât cele practicate de taxiuri. Dincolo de competiția de pe străzi, o altă problemă semnalată de taximetriști a fost și opacitatea fiscală a companiilor de transport alternativ, care nu raportau clar veniturile obținute în România. Conform unui raport al Consiliului Concurenței din 2022, Uber nu a obținut venituri din servicii de transport în România, ci a colectat comisioane prin intermediul unor entități înregistrate în Lituania și Olanda. Cel mai puternic argument în favoarea neregulilor semnalate de către taximetriști a fost dat chiar de ANAF, într-un comunicat remis presei chiar luna trecută, în care inspectorii Direcției generale antifraudă fiscală (DGAF) au descoperit un prejudiciu de peste 3 milioane de lei creat de un operator economic din București care opera prin platformele de ride-sharing. Conform Finanțelor, firma în cauză “utiliza forța de muncă fără întocmirea documentelor legale de angajare și fără plata contribuțiilor la bugetul de stat”, iar sumele încasate de la platformele Uber și Bolt erau transferate în conturile personale ale administratorului, în loc să fie declarate oficial.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

78 COMENTARII

  1. Cand jegurile astea care lucreaza pe taxi nu se vor mai victimiza si vor invata sa respecte clientii atunci nu voi mai folosi bolt. Astia de pe taxi vor doar curse lungi, ca din 2 curs facute sa plece acasa dupa. Ca sa nu mai zic ca sunt pusi pe japca… putini pun aparatul de taxat si multi refuza curse scurte ca de ex din gara pana in centru sau pe traian. Asa ca , muie la taximetristii care nu isi respecta meseria si clientii.

    • Anonimule…..esti mai prost ca noaptea! Un jegos esti tu si muie sa i dai lui mă ta analfabetule@ Nu există pădure fără uscaturi intradevar, dar reclamati la politie, si respectivii raman fara licență! Nu pune toti taximetriștii in aceeasi oala ca nu este ok! Priveste te in oglinda intai!Dar tu crezi ca eu ca taximetrist am nevoie de un dobitoc ca tine sa urce în masina plin de arfe ,când de fapt tu ești un zabalos întins de foame și needucat pe deasupra care nici măcar ” bună dimineața ” nu știi sa zici, te înșeli? Când făceam eu taxi,tu te incaltai cu fesul si tu nu știi ce înseamnă taximetria! Crede ma ca nu am nevoie de clienti din ăștia nesimțiți care , cred ca dacă urca intr un taxi, e proprietatea lui deja și e vreo vedeta! Am întâlnit în 20 de ani de taximetrie și clienți adevărați, oameni simpli dar cu bun simț, oameni care respecta, nu idioți si întinși de foame ca tine! Si sa ti mai spun ceva dobitocule: taximetria nu va muri niciodată indiferent dacă ti crapă tie ficatul în tine ori nu!

  2. Hai sa trecem toate mașinile din oraș la Bolt, ce pizda mă sui….ne plimbam unii pe alții🤪
    Primăria, unde este grija pentru poluare, de ce ați permis 300 de bolturi?!? Parca era vorba să mergem 4 la munca, cu mașina fiecăruia în altă zi, acum , mergem toți cu boltu nostru😡😡😡
    Stopați mizeria de la Bolt, nu mai țineți partea lor.

  3. Aceeași mizerie e și la Bolt, numai că mă bucur pentru 2-3 lei mai puțin la o cursa. Iiar când sunt full ocupată, mă aduc ei cu picioarele pe pământ, își scot pierderea. Asta e Bolt, in general niste evaziionisti

  4. Jumătate din taximetriști sunt pensionari speciali și nu știu sa facă nimic altceva decât sa se plimbe cu mașina, cum făceau si la MAI. Mironescu e tata lor .

    • Si dacă Mironescu e pensionar MAI care ar fi problema ta? Pe cine deranjează Mironescu? Omul a ieșit la pensie,muncește ca orice alt taximetrist….nu vad care e problema cuiva? A băgat mâna în buzunarul cuiva? Își face serviciul asa cum crede el ….ce problema ar fi? Hai sa nu mai purtam grija oamenilor! Foarte frumos din partea lui……nu cred ca este interzis undeva sa muncești! Câinele moare de drum lung prietene……! Fii fără grija ca nu s Mironescu, sunt taximetrist vechi în branșă si chiar nu deranjează pe nimeni! Doar pe frustrați!

      • Nu cunosc personajele, vorbesc din punct de vedere uman. Atâta timp cât nu s-a reangajat tot la stat, e ok sa muncească în privat! Fiecare face ce vrea cu timpul lui! Cat privește partea cu ieșitul la pensie în tinerețe pentru cei din Politie, Apărare, etc, consider ca se ajunge la un stres maxim în aceste domenii! Sincer…..nu mi-as fi dorit ca soțul meu sa lucreze asa, as fi făcut atac de panica de fiecare data când pleca la munca! Sa stau cu stres ca un dement are o reacție necuvenita….ar fi fost teroare psihica pentru familie!(vorbesc de oamenii profesioniști, nu de unii care poate nu prea au ce cauta în branșa asta riscanta!)

        • Sigur, este dreptul lui să muncească atât timp cât nu ocupă prin spagă locul altei persoane competente și, desigur activă pe piața muncii!

          Însă comentariul referitor la pericolul muncii în MAI te umple de ridicol! Da, ce crezi cumva că e polițist în SUA? În România polițiștii nu se ocupă de borfași; se împrietenesc cu borfașii și acționează împotriva victimelelor că e mai ușor! Nu se expun și dau și impresia că au activitate, soluționează cazuri! Nu te întrebi nici o secundă de ce rata infracționalității este în creștere și populația este lehămetită să solicite sprijinul poliției că oricum nu fac nimic? Poliția stă și pute ca brânza, Parchetul clasează și tot așa…

          • Pentru ” eu”: si ce treaba are Mironescu ca face taxi acum,fiind pensionar? Vad ca Daniel nu mai incape de el….! E zilnic ca orice taximetrist în strada, zilnic ne salutam ,e respectuos, își face treaba omul si e viata lui.Iar viata lui ,ca pensionar,indiferent de unde a ieșit la pensie n ar trebui sa privească pe nimeni! Asa este ok!

  5. Taximetristii astia puturosi care le place sa doarma in statia de taxi si vor bani multi , vezi doamne ca ei nu merg de a gara pana in centru, vor distante lungi!
    Dute si te muta intr un oras m ai mare ,sa ai distante lungi!

  6. Hei copii, gata cearta! Oferiți servicii, noi alegem! Nu suntem marfa voastră să ne încolțiți dacă și în ce taxi urcăm! Faceți astfel încât serviciile firmei voastre să fie căutate prin a crește calitatea serviciilor, nicidecum prin a te certa cine cu cine să meargă! Nu încăpeți unii de alții? Ca și client, dacă nu am alternativă urc în autobuz, ca și până acum! Taximetriștii care până acum tândăleau zi lumină în câte o stație și când prindeau un călător cereau un preț de credeai că și-a efectuat norma pe toată ziua! Acum sunt furioși că deși ei tândălesc în continuare în stații, Bold are clienți. Adaptați-vă la condițiile pieței libere! Apelez la firma la care vreau, și nu la singura din oraș.

  7. Mi-e îmi place la Bolt, că văd mașina pe aplicație când vine🤦așa se lauda un retard de 20 de ani 🤣🤣🤣
    Afara era un frig de te căcai pe tine, dar el aștepta de 10 min in fața gării, sa i vina boltu🤪 Ferească Dumnezeu, ce genereatie de ratați 🤕
    Prefer taxiul, nu merg cu aplicații care scot banii din tara. Și mai ales ca fac evaziune la greu.

    • Esti tâmpit? Mai nebunule dai în penibil! Si eu sunt taximetrist si mi se rupe mie ca banii pe platformele de ride sharing pleacă afară! A intrat economia României în colaps din cauza asta penibilule? Ti am mai scris: fii corect, nu face preturi, masina sa fie curata , oferă servicii de calitate și vei avea clienții! Simplu,nu?

        • Esti un bou și faci taximetriștii de ras! Sunt taximetrist de un brat de ani idiotule care porți grija oamenilor! Vezi de cazanul tău puturos și sa faci tu bolt când voi face eu ! Când făceam eu taximetrie ,tu nici gând nu aveai de ea!

  8. Tuturor taximetriștilor jegoși, nespălați, maneliști, escroci, țepari, etc… Să dispăreți cât mai repede! Vă doresc faliment rapid!!! Spurcată rasă…

  9. Transportul urban este o componentă esențială a vieții cotidiene, iar alegerea între taxiuri tradiționale și servicii de ride-sharing poate stârni dezbateri. În următoarele rânduri voi explora avantajele serviciilor de taxi, evidențiind siguranța, reglementările stricte și impactul pozitiv asupra economiei locale.

    Taximetriștii sunt reglementați printr-un cadru legal clar, care include obligația de a plăti taxe și autorizații, susținând astfel economia locală. În plus, stațiile de taxi sunt organizate în mod dedicat, oferind accesibilitate pentru clienți în puncte cheie din oraș, cum ar fi gări, spitale sau centre comerciale s.a.m.d

    Serviciile de taxi pun accent pe siguranță, având șoferi instruiți care sunt verificați periodic, inclusiv prin examen psihologic, garantând astfel o mai mare încredere în ceea ce privește transportul. Spre deosebire de transportul alternativ, taxiurile oferă o alegere consecventă, mai ales în momente critice, precum orele de vârf sau cursele pe distanțe scurte. Acestea sunt adesea taxate în mod rezonabil și echitabil, în contrast cu platformele de ride-sharing care aplică pretexte de „tarif dinamic” (apropo orice cursă este 11ron, iar reducerile nu vor ține la nesfârșit) pentru a taxa suplimentar clienții, fără o justificare clară, sub un „temei” legal. Practica ajunge să exploateze resursele financiare ale oamenilor, ceea ce, comparativ cu serviciile de taxi, reprezintă o modalitate neetică și neloială de tarifare.

    De asemenea, este esențial de reținut că nu toți șoferii de taxi se încadrează în stereotipurile negative. Există numeroși taximetriști care respectă clienții, oferă servicii excelente și mențin mașinile într-o stare impecabilă. Generalizările nu ajută în înțelegerea adevăratului impact al acestui serviciu asupra comunității.

    În final, aș dori să subliniez că preferința pentru unul dintre aceste servicii este subiectivă, dar subliniez că susținerea taxiurilor contribuie în mod direct la sprijinirea economiei locale, a locurilor de muncă și a infrastructurii necesare pentru transportul public civilizat și reglementat.

  10. De ce prefer Bolt?
    Pentru că știu întotdeauna cine conduce, pot lăsa recenzii dacă ceva nu e în regulă și, în general, mă simt mult mai în siguranță pentru ca nu conduc ca niste zmei. Mașinile sunt mai curate decât taxiurile obișnuite, iar plata cu cardul e un plus.
    În plus, șoferii de la Bolt sunt, de cele mai multe ori, respectuoși față de clienți, nu fumează și nu dau drumul la manele în timpul cursei.

    • Da tu ai o stea din păcate că nu dai tips ești unul din aia care merg mai pe degeaba:))) daca vrei mai multe detalii te aștept în privat să-ți arăt că ești printre primii și ultimi clienti de la platforma bolt

    • Hai să-ți arăt cât ești de prost.
      Se fumează in mașinile Bolt, mai rău că în taxi.
      Îți arăt câțiva șoferi, inclusiv femei, care duhnesc a nespălate, vomiți la propriu.
      Și la taxi știi ce șofer ai, majoritatea sunt singuri pe mașini.
      Sa vezi ce depășirea fac boltistii, cum depășesc la treceri de pietoni, cum depășesc pe dreapta, că sa facă cat mai multe curse.
      90% din clienți, plătesc cash, așa că nu văd nevoia de rahaturile alea de aparate. Ești un jeg, așa că ramai la Bolt, nu se simte lipsa ta🤮🤮🤮

      • Dragule, asta este părerea mea generală despre Bolt, fie că îți place sau nu. Ar trebui să respecți o opinie și să nu arunci cu noroi, dacă te consideri un om civilizat.
        Am folosit destul de frecvent Bolt, inclusiv în orașele mari, deci crede-mă, știu care au fost experiențele mele.
        Sunt o persoană care știe să lase un bacșiș dacă șoferul Bolt îl merită: este civilizat, respectuos, are o mașină curată și nu conduce ca un inconștient. Dacă experiența este contrară așteptărilor mele, îi las feedback negativ ceea ce ar trebui să fie o critică constructivă, nu distructivă. Înseamnă că are de făcut unele îmbunătățiri.
        Ca idee, nu toți suntem saci de cartofi care trebuie transportați din punctul A în punctul B.

        În rest, sănătate și numai bine!

  11. Am mers si eu cu boltul nu e mare diferență dimineața când e aglomerat la taxiu dau 12 lei din punctul a in punctul b la bolt din punctul a in punctul b dau 20 de lei. Și sunt și mașini și la bolt exact că la taxiu care miroase a moșneag Skoda(lux) Nr s.a. etc. Așa că nu toți taximetriști sau toți cu boltu sunt niste nespălați prindeți unu și aruncați cu gunoi că toți sunt la fel limitati-va părerile puneți nume șofer Nr de înmatriculare și ne ferim toți de iei

  12. Se duc la Bolt că este cu doi lei mai ieftin, nu mai mâncați cacat. Poate sa puta a hoit șoferul, nu contează, important e că merge cu 5 lei din gara până în centru. Sictir🤮🤮

  13. Fiecare sa meargă cu ce dorește, eu ca taximetrist, îmi doresc ca primaria să-și facă treaba:
    -Sa ne asigure locurile de parcare pentru care plătim
    -Stația taxi de la spital are doua șanțuri la întrare și iesire de un an, rupem mașinile în ele.
    -Stația de la spital are trebui sa fie pe stanga, sa putem și noi vedea poarta spitalului, iar clienții sa nu fie nevoiți sa urce printre crengile copacilor.
    Probleme sunt mult mai multe, speram ca domnul primar sa tina cont de cele discutate la ședință.
    Mulțumim clienților care încă mai merg cu taxi, datorită lor rezistam și nu am trecut și noi la bolt.

    • Bravo colegu. Stația din centru toată vara trecuta a fost ocupată, politia trecea pe lângă și nu zicea nimic, dar daca stateai pe coadă la independența, imediat veneau și ne amendau.
      Pe Traian la RECUMED toată ziua au grija să nu parcheze cineva .

    • Taximetriștii respectă legea?!
      Dacă răspunsul este da, atunci este clar, porcul a început să zboare, iar eu am mâncat micșunele din răchită… Sictir majorității taximetriștilor!
      Mașinile celor mai mulți dintre taximetriști sunt murdare și miros a fum de țigară, unii dintre aceștia (este drept, nu foarte mulți) având nesimțirea de a fuma in timp ce își transportă clienții.
      Mizerabil și ilegal este faptul că ei „își aleg cursele”, în sensul că dacă trebuie să mergi pe o distanță scurtă, deodată se dau ocupați sau așteaptă un client (imaginar, desigur). Iar noaptea, mulți dintre taximetriștii care așteaptă clienți în gara CFR Vaslui uită să mai pornească aparatul de taxare ori, mai grav, au impertinența de-a negocia prețul cursei înainte că aceasta să aibă loc.

      Asta o scrie unul care folosește cel puțin o dată pe zi unul dintre aceste servicii de transport, atât taxi, cât și ride-sharing.

      Vă mărturisesc că am întâlnit și taximetriști respectuoși, cu bun simț și onești. Din nefericire, nici măcar unul dintre aceștia nu avea mai puțin de 50 de ani.

      Multă sănătate tuturor!

      • Marime….clientul este de vina fiindcă nu cere aparatul de taxat! Simplu,nu? Nu pornești aparatul,nu îți plătesc și mai și chem politia și rămai fără licență! Legea spune sa pornești aparatul de taxat! Dar tot clientul este cel nemulțumit de aparatul de taxat ! Am întâlnit în 2 decenii de taximetrie tot tipul de clienti: de la bețivi ordinari, la tupeiști, la nespălați si jegoși de trebuia sa duc masina la dezinfecție fiindcă următorul client nu putea sa se urce, la clienți care nici măcar un nenorocit de ” bună ziua” nu dau…se urca de parca s ar urca în masina proprie! Se se stie: eu ofer servicii de transport în regim de taxi dar asta nu inseamna ca dacă chemi un taxi te comporți de parca ar fi masina proprie( vrei sa fumezi, vrei manele ori alte pretentii). Oferă respect draga clientule și vei primi respect. Cere aparatul de taxat și bonul aferent cursei și nu negocia cu taximetristul( șăfu…da’ cât imi iei pân’ la gară?)! Asa ca …prefer clienți mai putini dar de calitate! Fiecare circula cu ce dorește!

  14. Fiecare sa meargă cu ce dorește, eu ca și administrator de firmă taxi , îmi doresc ca primaria să-și facă treaba:
    -Sa ne asigure locurile de parcare pentru care plătim
    -Stația taxi de la spital are doua șanțuri la întrare și iesire de un an, rupem mașinile în ele.

  15. Este cioroiul ăla cu vip, ăla refuza pe toți că nu merg curse mai lungi. Sunt vre o trei jegosi in gara, ar trebui sa li se ia licența. Sa vezi cum trag de tine, iar când le spui până în centru, spun că așteaptă pe cineva. Astia sunt taximetriștii, nu toți, dar sunt câteva spurcăciuni printre ei.

    • Asta ptr că dispeceratul din care face parte acest individ excroc nu l sancționează(știind acest fapt,90% dintre problemele clienților sunt din vina dispeceratelor și a primăriei că nu iau nici masura)vorbesc în cunoștință de cauză.

  16. Voi chiar nu pricepeți că Bolt, nu ajuta cu nimic orașul?!!
    Tot pleacă afara, iar noi rămânem cu buza umflata.
    Macar daca angajau niste oameni care chiar nu au nici un venit. Dar 70-80% din șoferii de Bolt, au pensii speciale sau muncesc la stat. Pai voi, tot la aia care au, le dați. Iar cei de plătiți cu cardul, mai verificați va contul, că nu se știe!

    • Când ești un idiot „anonim” și nici măcar nu știi să enumeri care sunt categoriile de oameni care au pensii speciale, dar te dai mare că i-ai ars într-un comentariu, ce așteptări să avem de la un astfel de specimen? Voi, taximetriștii cu ce anume ajutați orașul? Prin servicii mizerabile, comportament jegos și prețuri mult umflate?
      Acuzați doar pentru a vă proteja monopolul pe care l-ați avut până acum! Iar dacă este să vorbim despre evaziune, dacă oamenii legii și-ar face cu adevărat treaba, cel puțin jumătate dintre taximetriști ar fi trebuit să fi fost cel puțin o dată la în stabiliment aflat pe raza localității Muntenii de Jos…

  17. I mi pare rau sa spun ca voi de la taxi intrebati mai intai unde merg persoanele si daca nu va convine distanta gasiti o scuza sau chir ziceti pe fata ca pentru atat nu va deranjati, nu prea aveti rest la bani ca sa vi se lase ciubuc asa ca e bine un pic de concurenta

    • Îmi pare rău să spun, că voi , nu chiar toți, prima data spuneți …cat îmi luați până la cutare lor!!
      E bine când negociezi cu taximetristul și te duce pe mai puțin🤫
      Pai daca mă duci prin tot felul de râpe și drumuri accidentate, nu i normal sa întreb. Nu suntem obligați să mergem pe drumuri impracticabile, că acolo locuiti voi, nu e vina noastră. Iar dacă unul nu vrea să meargă, sunt alții care te servesc , nu cred că ai rămas pe loc.
      Și la Bolt te refuza, dar mai cu stil, că aia sunt intelectuali 😉

  18. Taximetriștii sunt ceva de domeniul trecutului, hoți, prosti și nespălați. Bolt e ceva nou curat, civilizat, prost și nu în ultimul rand preț corect plătești direct de pe card în aplicație fără sa aștepți sa vezi cum taximetristu spune ca nu are rest.

    • Foarte curat, sunt spalti cu pur și balsam , toți șoferii de Bolt. E bine că retardați că tine, au ales Bolt, ramai acolo🤫 Sunteți niste nespălați, cu aere de nobili, de nici nu te poți 💩 E bine când banii tai, se duc afara , iar tu faci foamea in Ro.

    • Da, m a făcut unul în Iași , o cursă de 15 lei, a transformat o in una de 150 de lei, așa din card😰
      Mare grija, verificați va contul mereu.

      • Enteu ” un vasluian „:ești un dobitoc frustrat dacă pui toți taximetriștii în aceeași oala! Simplu! Eu sunt taximetrist…mi se rupe de bolt! Cum îți respecți clienții, asa i ai! Simplu! Este loc pentru toată lumea! Dar….ma deranjează la culme faptul ca ,dacă unul este dobitoc, totodată sunt în aceeași oala! Pădure fără uscaturi nu există! Si nici tu nu esti departe dupa exprimare! Iar tu, tu cred ca ești unul care se crede ” smecher”, care vine și lasa masina în stațiile de taxi, care de fapt nu respecta acel nenorocit de indicator ” taxi” ca vorba aia” cine ești tu în fata ta,nu? Dacă nu știai, „desteptule” ca taximetriștii sunt cum spui tu, acele locuri de așteptare taxi sunt plătite de taximetriști…deci…nu ai voie acolo! E simplu, nu? No comment!

        • Avem magazine Kaufland, Lidl, Peny…Profi, Carrefour
          ..și face cineva gălăgie? Cumpăr de unde vreau. Deci nu mai tot comentați vrute și nevrute! La bună vedere!

        • Avem magazine Kaufland, Lidl, Peny…Profi, Carrefour
          ..și face cineva gălăgie? Cumpăr de unde vreau. Deci nu mai tot comentați vrute și nevrute! La bună vedere!

    • Da este un nou standard, binevenit! Taximetriștii se pot replia! Așa stă treaba cu piața liberă! Le-a plăcut monopolul, diversitatea îi încurcă!

      • Nu ne incurca cu nimic posesor de bolt! Te înșeli! Fiecare este liber sa meargă cu ce vrea! Asta este democrație! Ma deranjează indivizii ca tine, care pun toti taximetriștii intr o oala! Înainte de a arunca cu noroi în cineva,cred ca e mai bine sa nu generalizezi!

  19. Pentru ăla care prefera boltu, din cauza că șoferii de taxi sunt bădărani și puturoși. Vezi că cel puțin 20 , sunt foști șoferi de taxi, sper sa nu urci la ei în mașină🤣🤣🤣🤣
    Noi ne bucurăm că au plecat, așa mai creste nivelul de „inteligenta” la Bolt 😉

    • Aplicația permite evaluarea conducătorului, mașinii! Despre mitocănia taximetriștilor cui împărtășim; că unii sunt chiar neobrăzați!

  20. Ce vorbești mă, toată spuma intelectualității vasluiene, s a lăsat de meserie, să crească nivelul de civilizația in transportul alternativ😯
    Pai nu pot sa meargă nespălații și drogații cu taxiurile, că nu au cu cine socializa, taximetristul este prea incult pentru ei🤔
    Îți vine să te crucești, cand vezi cine vorbește de taximetriști.

  21. Dictatura finantie mondiale doreste digitalizarea tuturor aspectelor vietii sclavilor , de aia sunt sprijinite aceste platforme online in toate domeniile , e vorba de control si supraveghere , sa vada ei pe calculator si sa se inregistreze orice tranzactie si deplasare .

  22. O mizerie, Bolt ăștia. Mai bine merg cu căruța, decât cu ei. E că și cum ai face nunta cu Dj, nu are farmec.
    Taxiul este altceva, alta prestanta ai când cobori din taxi, alta când cobori din mașină lu tata 🤪
    Intra ANAF în ei, sa i vad câți mai raman😉

  23. Mai mult de 100 de bolțuri, nu trebuie sa fie pe Vaslui. Și controlați la sânge. Cum sa dai drumul la mașini de 15 ani !! La taxiuri maxim 10, la infractori 15🤪

    • Taxiuri de 10 ani? Fugi, mă de acișilea! 10 ani cele mai noi că altele sunt vai mama lor! Mașina de taximetrie este cea care se mai târâie pe șosea înainte de a fi dată la Rabla.

      • Barbate……ca sa pui o mașină pe.taxi trebuie sa aibă mai puțin de zece ani! În cazul în care preiei o firma și schimbi masina….masina trebuie sa aibă mai puțin de 5 ani! Eu fac taxi de un brat de ani n am nici un interes sa mint! Ca mașinile sunt unele în stare jalnică……depinde cum este întreținută!

  24. Prefer bolt, prefer sa platesc mai mult, de cat sa ma sui intr o masina cu un sofer bardanos si nespalat, in care bubuie un anumit stil muzical, in care nu ai aer conditionat, ale carei roti stau sa sara si asa mai departe

    • Alo, tu ești chisat pe tine, de asta nu te luam in taxi🤫
      Nu preferi sa plătești mai mult, de asta sărăcie ai ales Bolt 🤮Iar șoferii de Bolt, fumează in mașină, asculta manele scârboase, au mașinile bombe atomice, vechi și murdare. Nu în ultimul rând, sunt și nesimțiți😡
      In afara de vreo 10 mașini, toate sunt vai mama lor.
      Bolt și Uber este piraterie legalizata de statul român, spuneți adevărul.
      In toata lumea, au fost reduse la jumătate din numărul taxiurilor, așa se face și la București, așa trebuie sa fie și la Vaslui, Iași, Bârlad, peste tot.
      Stop pirateriei Bolt și Uber 😡

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.