spot_img
spot_img
1.8 C
Vaslui
23-nov.-2024
spot_img
spot_img

Husenii se plâng de factura la apã!

- Advertisement -

NEMULTUMIRI În ciuda lucrãrilor la sistemul de apã-canal, care se desfãsoarã în municipiul Husi, realizate printr-un proiect coordonat de CJ Vaslui, localnicii nu contenesc sã se plângã de problemele legate fie de indicele de corectie, încasat fãrã noimã pe facturile oamenilor, fie de sistemul de canalizare în sine, adesea, depãsit de situatie. De pildã, ieri, la unul din blocurile de pe “Stefan cel Mare”, din canalizarea defectã a Aquavas-ului au “rãbufnit” toate reziduurile în subsolul clãdirii, iar oamenii de la parter, si nu numai, s-au revoltat. Când s-au adresat Aquavas-ului, spun ei, nimeni nu s-a sesizat de îndatã, ci au fost trimisi sã facã… o cerere.

Activitatea Aquavas-ului este des criticatã, în ultima vreme, de huseni. Cele mai multe plângeri venite din partea oamenilor au vizat fie facturarea apei potabile, care nu coincide cu consumul real al beneficiarilor, fie sistemul de canalizare, depãsit de nevoile populatiei. Nu de putine ori, consilieri precum Nicoleta Rotariu sau Cãtãlina Popa au luat atitudine în sedintele CL, solicitând executivului local solutii pentru multiplele probleme: aplicarea inechitabilã a indicelui de corectie, lipsa de considerare fatã de consumul arãtat de apometrele de apartament sau incapacitatea sistemului de canalizare, de a prelua murdãria care, uneori, rãbufneste pe strãzi, pur si simplu. Cele mai recente nemultumiri ale husenilor se referã tot la canalizare. În zona strãzii “Stefan cel Mare”, ieri, canalizarea a cedat, iar subsolul blocurilor din zonã a fost instant umplut cu dejectii. Mai ales persoanele care locuiesc la parter s-au arãtat scandalizate de situatie, atât fatã de focarul de infectie si mirosul de nesuportat, cât mai ales fatã de reactia responsabililor.

“O doamnã mi-a spus în fatã cã <<lãsati, si ce dacã s-a umplut subsolul, cã si asa nu plãtiti prea mult la canalizare!>>“

“Uitati-vã aici, în ce hal trãim, în mijlocul orasului! Subsolul s-a umplut cu mizerii, chiar când am adus eu mesterul ca sã punã niste material de izolare, în asa fel încât, dacã vreodatã se mai umple subsolul, cum s-a întâmplat vara trecutã, sã nu mai am eu igrasie în sufragerie. Si ce credeti? Când a rãbufnit mizeria din canalizarea lor, a fugit mesterul, cã-l prindea murdãria în subsol”, sustine Elena Cernãtescu, 71 de ani, proprietarã a apartamentului de la parter. Femeia spune cã, în numele celor peste 50 de familii care, într-o mãsurã mai mare sau mai micã, sunt afectate de defectiunea canalizãrii din zonã, a mers la Aquavas Husi, ca sã le semnaleze problema. “Mi-au spus asa, fãrã implicare, cã sã mã duc sã fac o cerere, sã o depun. Mi-au spus cã trebuie sã caut nu stiu ce directoare. Eu le-am explicat cã sunt în vârstã, abia merg si nu se mai poate sta, e focar de infectie, sobolani, miros urât, dar au zis cã o sã vinã, când va fi sã fie. Asa am pãtit si vara trecutã. Dar atunci o doamnã mi-a spus în fatã cã <<lãsati, si ce dacã s-a umplut subsolul, cã si asa nu plãtiti prea mult la canalizare!>>“, a mai spus aceasta, subliniind cã proprietarii de apartamente din acest bloc sunt oameni gospodari, care au avut grijã ca subsolul sã fie curat si tevile bine întretinute. “Prin urmare, noi facem curãtenie, tinem ordine în subsol, iar din canalizarea pe care ei o au în grijã sã ne vinã toate mizeriile? Nu e corect. Mãcar dacã ar veni la sesizãri sã vadã despre ce e vorba, în semn de respect pentru cã le suntem clienti”, a conchis huseanca Elena Cernãtescu, 71 de ani.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.