În week-end-ul care tocmai s-a încheiat, husenii au fost lãsati „pe uscat”, aproape douã zile, angajatii Aquavas spunând cã o avarie la conducta principalã de alimentare cu apã a orasului a cedat, iar reparatiile necesitã timp!
Nemultumiti cã, tocmai sâmbãta, când fiecare are nevoie de apã mai mult, pentru treburile menajere, sunt lãsati fãrã o picãturã de apã la robinete, husenii au sunat încontinuu la sediul Aquavas, pentru explicatii. „E o avarie majorã la Pogãsenti, la conducta principalã, echipa lucreazã si va fi dat drumul la apã, în cel mai scurt timp”, rãspundeau angajatii societãtii. „Cel mai supãrãtor lucru este cã angajatii Aquavas, desi stiau despre aceastã avarie încã de vineri, nu au gãsit o posibilitate sã ne anunte si pe noi, sã ne facem provizii de apã, sã ne pregãtim. Eu stau pe strada Florilor, la etajul 4. Am 64 de ani, iar sotia mea 62. Cum putem noi sã cãrãm apã cu gãleata, ca sã avem nu neapãrat pentru bãut, cât pentru toaletã, pentru igienã si asa mai departe? Dacã stiam din timp, ceream ajutorul cuiva. Putin respect pentru noi, cei care plãtim corect facturile”, a spus unul dintre husenii nemultumiti de situatie.
„A cedat o mufã”!
„Într-adevãr, defectiunea a fost una semnificativã, la conducta principalã. Echipa munceste si acum. S-a mai reparat, dar, când am crezut cã totul se rezolvã, iar a cedat o mufã si iar am luat-o de la capãt. Acum, noi sperãm cã, în seara asta, dacã nu va mai interveni nicio problemã, sã se poatã relua alimentarea cu apã a orasului. Chiar acum (în jurul orelor 16,00) s-a început pomparea si ar însemna cã într-o orã, douã sã ajungã în oras, dar numai cu conditia sã fie totul bine si sã nu mai întâmpinãm probleme. În unele zone, astãzi a fost apã la robinete cam pânã la ora 14, 00, în altele nu a fost. Sperãm ca, în aceastã searã, sã reluãm alimentarea”, a explicat Neculai Bugeag, directorul Aquavas Husi, sâmbãtã, dupã-amiaza. Apa însã nu a venit la robinete nici sâmbãtã seara si nici duminicã dimineata. Abia, ieri, la orele amiezii, s-a reluat alimentarea.
Husenii, în conflict cu Aquavas-ul!
De reamintit cã, în ultima perioadã, Aquavas-ul de la Husi a întâmpinat o serie de probleme cu abonatii, dupã ce tot mai multi clienti au reclamat faptul cã facturile presupun plata unei cantitãti de apã mult mai mari decât ar indica propriile apometre. Oamenii au afirmat cã intentioneazã sã se organizeze si sã actioneze societatea în judecatã. În replicã, reprezentantii Aquavas-ului au explicat faptul cã pierderile suportate în plus, pe facturã, ar proveni, de fapt, din subsolurile blocurilor. Acolo, tevile ar fi ruginite si sparte, iar toatã cantitatea de apã pierdutã, se împarte, frãteste, la toti proprietarii de apartamente de pe scarã.