„Ziarul de Iaşi” lansează astăzi o campanie al cărei scop este de a determina îmbunătăţiri în traficul din oraş.
În următoarele trei luni, în fiecare zi, vom relata despre problemele punctuale care dau bătăi de cap şoferilor şi pietonilor. Aceste probleme le vom prezenta oficial autorităţilor responsabile şi vom solicita luarea unor măsuri. Ulterior, vom urmări modul în care sunt soluţionate sesizările şi vom arăta interesul sau dezinteresul autorităţilor în descongestionarea traficului din oraş. Încurajăm cititorii, fie şoferi, fie biciclişti, fie pietoni, să participe activ la această campanie şi să ne informeze cu privire la problemele punctuale de trafic pe care le întâmpină de zi cu zi.
Nu ne vom axa doar pe deficienţele rezultate dintr-un management defectuos al autorităţilor, ci vom relata inclusiv despre indisciplina unor participanţi la trafic. Disfuncţionalităţi ale sistemului integrat de management al traficului, lipsa parcărilor, lipsa indicatoarelor, indicatoare controversate, intersecţii cu probleme majore în circulaţie sau străzi lăsate de izbelişte sunt doar câteva dintre situaţiile în care aşteptăm sesizări de la cititori. Acestea pot fi trimise pe adresa redacţiei (redactie@ziaruldeiasi.ro), publicate sub formă de comentariu pe varianta online a ziarului sau pe grupul de Facebook intitulat „Prins în trafic”.
Trafic dat peste cap în Păcurari
Începem campania „Prins în trafic” cu o problemă semnalată în mai multe rânduri de către şoferii care trec zilnic prin Păcurari. Construirea pasajului Octav Băncilă a fost o investiţie cu un grad mare de aşteptare, a fluidizat circulaţia în Alexandru cel Bun, dar, după inaugurarea obiectivului, aproape zilnic, sunt probleme la intersecţia cu str. Păcurari. Deseori, pe ambele sensuri ale străzii menţionate sau pe pasaj se creează cozi întinse. În afara orelor de vârf, se circula bară la bară mai ales pe banda destinată virajului la stânga de pe str. Păcurari pe pasajul Băncilă. De exemplu, joi, la ora 12.15, când am verificat traficul din zonă, coada era până aproape de interesecţia AMRS, iar, la orele de vârf, cozile pe ambele benzi de pe sensul de coborâre se întindeau până după AMRS, probleme asemănătoare fiind şi pe sensul de urcare.
- Advertisement -
- Advertisement -