spot_img
4.1 C
Vaslui
02-dec.-2024
spot_img

Cum au ajuns moldovenii să fie numiţi „muncitori exotici”, într-o reclamă a unei multinaţionale

- Advertisement -

Vitesco Technologies, o companie multionaţională, desprinsă din Continental, a montat în Timişoara un panou în care promovează angajarea în companie arătând că muncitorii moldoveni sunt „exotici”.

„Diversitatea înseamnă să lucrăm cu cele mai exotice persoane. Moldovenii, de exemplu”, este mesajul care a creat vâlvă în mediul online. Potrivit tion.ro, managerul de comunicare al companiei a comunicat pe o reţea de socialiyare că „reclama asta face parte dintr-o serie de 7 variante diferite, care se bazează mult pe ideea de diversitate”. „În varianta originală veţi regăsi “bavarians”, în cea postată în Timişoara am ales moldovenii, în cea din Iaşi oltenii/ardelenii, în cea din Sibiu bănăţenii. Am ales să punctăm locaţiile noastre din fiecare regiune şi oamenii faini cu care lucrăm. Ideea de diversitate o veţi regăsi şi în celelalte panouri (print sau digital). Umorul e apanajul oamenilor inteligenţi cu care lucrăm şi vom lucra. Sunt moldoveancă şi mândră de originea mea”, a comentat Alina Bratu, managerul de comunicare şi branding al companiei.  Ulterior, Alina Bratu a transmis că, pentru a nu ofensa pe nimeni, panoul de la Timişoara va fid at jos. „Nu a fost intenţia noastră să insultăm oricare naţionalitate sau cultură. Scopul reclamei a fost să arătăm că diversitatea este importantă pentru noi, iar compania noastră este formată dintr-o echipă globală. Regretăm dacă a fost provocat vreun rău. Afişul va fi dat jos în următoarele zile”, au anunţat reprezentanţii companiei.

Citeste mai mult: adev.ro/qy3ap1

- Advertisement -
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.