spot_img
spot_img
9.5 C
Vaslui
20-ian.-2025

Celebrele sacose de rafie, motiv de glume si dispute pe pagina de Facebook a unui magazin din Vaslui

- Advertisement -

MARKETING… Un magazin din orasul Vaslui care vinde sacose de rafie si-a fãcut o paginã de Facebook special pentru acest lucru. A denumit-o simplu, astfel încât toti cei care îsi doresc un astfel de produs sã o gãseascã usor: Sacose rafie Vaslui. Apoi, a distribuit un anunt: „Alimentara Neluci din Piata Traian, Vaslui, pune spre vânzare la pret foarte avantajos sacose de rafie cu fermoar, mãrimi 50×50 si 60x60cm. Stocurile sunt limitate”. Atât le-a fost unor internauti sã vadã, cã imediat au început sã glumeascã pe seama celebrelor sacose si sã le ironizeze. Iatã câteva dintre comentarii: „Trebuie scris mare pe ele „Made în Vaslui”, asa as purta-o cu mândrie prin Paris, New York, Milano…”; „<Geamantane> pentru plecãri în UE…”; „Bune de cãrat bani!”; „Câte baxuri de tigãri din R. Moldova încap în ele?”; „Si câte luam dacã nu aveati stocuri limitate…”; „Mâine-poimâine este sacosa Dubai”; „Acolo aveti ce pune în ele, la ce venituri aveti? Nu sunt arogant, dar dupã cum se vede, acolo e polul sãrãciei. Compãtimesc oamenii de acolo, nu râd de ei”.

Sacosele de rafie pot deveni un brand important

În timp ce unii români nu vãd nimic deosebit în aceste sacose de rafie, strãinii le considerã extraordinare, branduri importante inspirându-se din ele. Balenciaga a lansat în urmã cu câtiva ani o colectie realizatã din celebrele pungi românesti din rafie, pretul unei genti ajungând la 1.600 euro. Si Louis Vuitton a lansat o colectie inspiratã din sacosele de rafie, o geantã de tipul acesta vânzându-se cu 3.000 de dolari. La noi în tarã, Delia, una dintre cele mai non-conformiste artiste, a arãtat cã foloseste sacosele de rafie pe post de geantã. Iatã ce a spus un stilist despre una dintre tinutele acesteia: „pare a fi mai mult decât o simplã alegere vestimentarã. Este un manifest stilistic, inspirat din estetica high-fashion si cultura urbanã, dar si o reinterpretare ironicã a elementelor cotidiene. Stilul ne trimite imediat cãtre Balenciaga, unde designerul Demna Gvasalia a revolutionat moda prin îmbinarea luxului cu influente neconventionale si prin transformarea unor obiecte comune (precum sacosele de rafie) în piese statement. Aceste sacose, considerate „banale” în cultura noastrã, devin în acest context un simbol al luxului ironic. Balenciaga, prin reinterpretãrile sale, a adus în prim-plan ideea de „ugly chic”, unde articolele de zi cu zi capãtã statut de piese high-fashion”, a declarat stilista Roxana Maya pentru publicatia Fanatik.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.