Marius Arcãleanu, candidatul PNL la primãria Vaslui, s-a gândit cum s-ar putea face mai cunoscut vasluienilor, având în vedere cã este cotat sub 10% din optiunile de vot ale locuitorilor municipiului resedintã. Si-a fãcut o pozã cu cravatã verde, cu care atrage atentia trecãtorilor asupra sa, a confectionat câteva asa-zise corturi (în fapt, niste schelete metalice, pe care a aplicat bannere cu imaginea sa), pe care le-a montat în câteva zone strategice din oras: piata Traian, zona Buium, zona Gãrii. Pe corturi apare scris „Semneazã pentru Marius Arcãleanu primar”, desi nu am vãzut pe nimeni în zona acestor „ambalaje” electorale. Asta ne face sã credem cã, de fapt, Marius Arcãleanu îsi face mai mult campanie electoralã, decât sã strângã în mod efectiv semnãturi. „Poate sã punã si 50.000 de corturi, cã tot nu-l voteazã nimeni”, îl ironizeazã un pesedist pe candidatul PNL. La Bârlad, un alt candidat la primãrie, pesedistul Adrian Solomon, pe panourile stradale si în statiile de autobuz a fãcut un fel de raport de activitate în Parlament, cumva sistematizat. Solomon s-a dovedit mai inspirat decât Arcãleanu, care preferã sã stea în cort si sã strângã semnãturi. Nu mai punem în calcul bannerul celor de la ALDE, din centrul Vasluiului, în care candidatul la primãrie este prezentat drept solutia pentru scoaterea orasului din crizã.