Românii își îndreaptă atenția spre materialele de izolare termică a locuinţei şi produsele de eficientizare a consumului de energie.
Black Friday 2021. Totul se întâmplă din cauza scumpirilor din energie, în defavoarea altor genuri de produse, precum electrocasnicele, produsele de îmbrăcăminte sau produsele auto.
Potrivit unei analize realizate de Frames pentru compania de comerţ de materiale de bricolaj MatHaus şi publicată marţi, una dintre principalele direcţii de achiziţie de Black Friday în acest an îl va reprezenta zona eficientizării pierderilor de căldură sau îmbunătăţirii condiţiilor din locuinţe cu materiale care asigură o mai bună performanţă termică, incluzând în această categorie, printre altele, produsele pentru încălzire eficientă şi rapidă (boilere, centrale, sobe etc.), materialele de construcţii – în special termoizolaţiile interioare şi exterioare şi ferestre şi uşi cu un grad ridicat de izolare.
Directorul de retail al MatHaus, Cristian Matei, apreciază că mulţi consumatori caută soluţii de izolare termică, pentru a contracara creşterea costurilor la energie. …https://www.romaniatv.net/black-friday-2021-materiale-de-izolare-a-locuintei-marea-surpriza-a-campaniei-cererea-produselor-a-explodat_5939298.html