BCR – Începând de miercuri, clienţii BCR se pot autentifica la serviciile de mobile banking şi internet banking prin aplicaţia eToken folosind senzorul de amprentă digitală al smartphone-ului. Opţiunea este momentan disponibilă doar clienţilor BCR care deţin un iPhone 5S sau mai nou, modele echipate cu senzor de amprentă în butonul Home.
Logarea prin TouchID este disponibilă prin aplicaţia de mobile banking a BCR (www.bcr.ro/mobilebanking), fără să mai fie nevoiţi să ţină minte o parolă.
BCR precizează că 700.000 dintre clienţii săi utilizează internet banking şi mobile banking, iar aplicaţia Touch24 Banking are 200.000 de descărcări. Numărul utilizatorilor activi de mobile banking BCR s-a dublat faţă de 2014. Numărul facturilor plătite de clienţii BCR prin această platformă a crescut de trei ori faţă de anul trecut, precizează banca.
Totodată, 30% dintre clienţii mobile banking BCR sunt utilizatori iOS (Apple), restul revenind terminalelor Android. Valoarea medie a tranzacţiilor este de 3.100 de lei pentru utilizatorii iOS, faţă de 1.800 de lei în cazul clienţilor care accesează serviciile de pe Android.
Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/bcr-te-amprenteaza-clientii-bancii-se-pot-loga-pe-mobile-banking-prin-senzorul-de-amprenta-digitala-de-pe-iphone_107361.html#ixzz3mfZoF1sj