spot_img
spot_img
1.6 C
Vaslui
28-dec.-2024

BANCOMATUL TEPAR DE LA CEC BANK BÂRLAD!

- Advertisement -

AZI LA CEC UN LEU DEPUI…MÂINE NU MAI FACE PUI O tânãrã profesoarã din comuna Vinderei a rãmas fãrã banii de concediu, depusi pe cardul de la CEC Bank Bârlad, fiind tepuitã de … bancomat cu 2000 de lei!

INCREDIBIL Situatie extrem de gravã la CEC Bârlad, unde bancomatul institutiei a lãsat fãrã bani de concediu o tânãrã profesoarã. Ana Serban a primit banii virati pe cardul emis de CEC Bank si a încercat sã scoatã bani. Desi stia exact câti bani are, a încercat initial sã scoatã suma de 2000 de lei, dar ATM-ul nu i-a eliberat niciun ban, dar i-a înregistrat operatia! Femeia a intrat la CEC Bank Bârlad, a fãcut contestatie, dar nici pânã acum n-a primit rãspuns. A fost doar sunatã de reprezentantii CEC Bank Bârlad si i s-a citit un e-mail, chipurile venit de la CEC Bank Bucuresti. Ana Serban a depus plângere la Politia Bârlad, fiind demarate cercetãri pentru a afla ce s-a întmplat pe 11 iulie la ATM-ul respectiv. “Toate institutiile la care am apelat mi-au spus sã astept rezultatul cercetãrilor. Eu mi-am luat gândul de la acei bani, dar nu-i normal sã aparã o tranzactie efectuatã, iar mie sã nu mi se elibereze niciun ban! Unde s-au dus acei bani?? Cã cei de la CEC Bank au spus cã n-au avut în acea zi surplus de bani la ATM, la finalul tranzactiilor. Deci? Unde s-au dus?”, se tot întreabã Ana Serban. Asadar, atentie la operatiunile pe card, pentru cã altfel te uiti în sold … si banii nu-s!

Sistemele informatice ale bãncilor pot genera, uneori, tranzactii esuate fie la plata prin card (direct la comerciant), fie la retragerea de numerar (de la bancomat). Aceste erori intrã în categoria celor mai elegante “tepe” pe care bãncile le dau clientilor. Putini dintre posesorii de carduri stiu cã sumele aferente tranzactiilor esuate sunt blocate, iar dacã nu sesizeazã banca într-un anumit interval de timp, banii nu mai pot fi recuperati. Practic, clientii pot ajunge sã îmbogãteascã banca sau comerciantul în urma tranzactiilor esuate, dar si a lipsei de informare. Exact asa s-a întâmplat unei tinere profesoare din Bârlad, ea predând la Scoala Gimnazialã din comuna Vinderei. În luna iulie i-au fost virati 4500 de lei, banii pe cele trei luni de concediu de odihnã. Viramentul a fost efectuat pe cardul femeii de la CEC Bank Bârlad. Cum a rãmas Ana Serban fãrã 2000 de lei în cont, este o poveste incredibilã, demnã de atentia politiei! “Pe 11 iulie m-am dus sã-mi retrag niste bani din cont la ATM-ul bãncii CEC. Am dat sã mi se elibereze suma de 2000 de lei, dar ATM-ul nu mi-a eliberat suma, însã tranzactia apãrea efectuatã. Am cerut atunci sã scot 1000 de lei, ATM-ul eliberând aceastã sumã. Am încercat apoi din nou sã scot 2000 de lei, moment în care ATM-ul m-a informat cã nu am bani suficienti în cont! Eu stiam cã trebuie sã fie 3500 de lei, pentru cã cei 2000 ceruti initial la ATM nu mi i-a dat! Am consultat soldul si mi-a spus cã mai am 1500 de lei. Crezând cã este o eroare la ATM, m-am dus în sediul bãncii si am fãcut o contestatie, mi-a dat si numãr de înregistrare, dar pânã acum n-am primit nici un rãspuns! M-am adresat Politiei Bârlad cu o plângere si astept rezultatul cercetãrilor”, a spus Ana Serban.

Reactia CEC Bank: un e-mail citit la telefon!

În urma solicitãrii fãcute de bârlãdeanca tepuitã de ATM, reactia reprezentantilor CEC Bank este de toatã jena. “Personalul CEC Bank mi-a spus cã în urma vizionãrii înregistrãrii video apare o altã persoanã în urma mea, care mi-a sustras banii, dar eu nu-i împãrtãsesc cele spuse. Prima operatiune a mea a fost cea de retragere a sumei de 2000 de lei, pe care ATM-ul nu mi i-a eliberat, dar a înregistrat operatiunea de eliberare. La urmãtoarea operatiune, am scos 1000 de lei, sumã primitã. Urmãtoarea operatiune a fost sã încerc sã scot 2000 de lei, dar mi-a spus ATM-ul cã am fonduri insuficiente. Ultima operatiune a fost interogarea soldului, moment în care am constatat cã îmi lipsesc 2000 de lei din cont. Pe toatã perioada operatiunilor efectuate de mine am stat numai lângã ATM, iar ca cineva sã fi luat banii era imposibil. De la CEC Bank Bucuresti mi-a s-a rãspuns, de fapt mi s-a citit de reprezentantii CEC Bank Bârlad la telefon, un e-mail prin care sunt informatã cã operatiunea mea a fost efectuatã cu succes, la finalul zilei de 11 iulie neexistând surplus de bani în ATM”, a mai spus Ana Serban.

Protectia Consumatorului Vaslui: “Nu ne implicãm”!

Femeia a sunat disperatã si la Oficiul de Protectie a Cumpãrãtorului – filiala Vaslui, unde i s-a spus dacã are un rãspuns de la CEC Bank. Când le-a spus cã singurul rãspuns este cã operatiunea a fost efectuatã cu succes, atunci inspectorii OPC au dat înapoi! “Mi-au spus de la OPC Vaslui cã dacã asa a spus banca, atunci ei nu mai au ce cãuta acolo. Sã fac plângere la politie”, a spus Ana Serban. Plângerea la politie a fost fãcutã pe 29 iulie si acusi se fac douã luni de la depunerea ei la Politia Bârlad. Si nimic! Practic, tânãr profesoarã, Ana Serban, a fost tepuitã “regeste” de CEC Bank! Bârlãdeanca vrea ca si alti cetãteni sã stie acest lucru si sã îsi ia mãsuri ca sã nu pãteascã la fel ca ea!

Oficialii Autoritãtii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) ne-au declarat cã în astfel de situatii pot sã intervinã doar dacã banca nu ar fi dat curs solicitãrii clientului în termenul stabilit în contract. În prezent, existã plângeri depuse de clienti ai bãncilor la ANPC privind aparitia unor situatii similare, dar numãrul lor este scãzut.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.