spot_img
spot_img
2.2 C
Vaslui
23-nov.-2024
spot_img
spot_img

Atentie la pâinea pe care o cumpãrati

- Advertisement -

AMENDÃ Reclamatia unei bârlãdence la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Vaslui, privind calitatea unei pâini cumpãrate în urmã cu douã sãptãmâni la Bârlad, s-a dovedit a fi întemeiatã. Femeia a declarat atunci cã a cumpãrat o pâine feliatã de la poarta unei societãti de panificatie iar când a ajuns acasã a rãmas surprinsã sã gãseascã tot felul de gunoaie. Aceasta nu a exclus posibilitatea ca mizeria sã provinã de la excrementele de soarece sau de la cojile de cartofi. Mai mult, bârlãdeanca ne-a precizat cã a mai întâmpinat si în trecut astfel de probleme, tot de la aceeasi firmã, dar a crezut cã e o întâmplare. Asta pânã într-o zi când s-a sãturat sã mai fie cobai pe banii ei si si-a luat inima în dinti sunând la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor. Comisarii OPC Vaslui au mers chiar în aceeasi zi la societatea de panificatie reclamatã, iar în urma anchetei si analizelor efectuate s-a stabilit cã sesizarea a fost întemeiatã. „Referitor la reclamatia înregistratã la noi pe data de 19 noiembrie 2012 putem spune cã cele sesizate s-au confirmat. Pentru abaterile de la prevederile legale privind protectia consumatorilor s-au aplicat sanctiuni si s-au luat mãsurile legale”, a declarat Marian Grigoras, comisar sef în cadrul O.P.C. Vaslui. De cealaltã parte, bârlãdeanca ne-a declarat: „E limpede cã nu voi mai cumpãra niciodatã de acolo si dacã ei asa înteleg sã-si respecte clientii si sã-i pãstreze, e problema lor. Pe viitor voi fi mult mai atentã de unde cumpãr pentru cã nu vreau sã mã îmbolnãvesc pe banii mei, dintr-o pensie modestã”.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.