S-ar putea numi Cosmopolitan-ul jihadistelor. Se numeşte Al-Shamikha, însemnând „Femeia măreaţă”, şi împarte cititoarelor sfaturi atât despre masca cu miere, cât şi despre secretele unui atac sinucigaş reuşit.
Li se mai spune în cele 31 de pagini cititoarelor şi că e de datoria lor să aducă pe lume copii special ca să devină mujahedini în jihad, cum să-şi păstreze tenul curat neieşind deloc din casă şi chiar şi acolo sa stea cu faţa complet acoperită, să nu le ajungă murdăria. Si inca ceva: în nici un caz, numai dacă este neapărată şi absolută nevoie, să nu părăsească casa.
Pentru exemplificare, „Femeia măreaţă” publică interviuri cu nevestele unor teorrişti sinugigaşi, care laudă faptele de glorie ale soţilor lor în numele lui Allah, şi le explică cititoarelor cu martirajul le va elibera: „Din martiraj credincioasa va avea de câştigat siguranţă, protecţie, încredere şi fericire”. Publicaţia este distribuită online de aceeaşi aripă media a Al-Qaeda care se află în spatele revistei Inspire, care-i mână pe tinerii musulmani să meargă în Vest şi să comită atacuri teroriste, scrie dailymail.co.uk. Organizaţia a luat în considerare puterea uriaşă pe care o au în lumea occidentală revistele de a modela minţile oamenilor şi încearcă să exercite şi ea aceeaşi fascinaţie asupra tinerelor şi tinerilor credincioşi musulmani, îndreptându-i nu spre ceva aproape inofensiv, prin comparaţie, cu cele occidentale, ca bulimia sau anorexia, ci direct spre cruzime şi moarte.
www.realitatea.net