spot_img
8.2 C
Vaslui
19-oct.-2024
spot_img

Afacerea “Troleibuzul”, de peste 33 milioane euro, a lui Pavăl dă rateuri! Pe podul de la Gară este a doua oară când rețeaua se rupe

- Advertisement -

PROST FĂCUTĂ… Marea investiție a primarului Vasile Pavăl, linia de troleibuze din municipiul Vaslui dă reteuri mari. Este pentru a nu știu câta oară, când cablurile de susținere a rețelei electrice se rup, arătând proasta calitate a lucrării. Iată că astăzi, pe podul de peste râul Delea de la Dară, pentru a doua oară, consecutiv, de când s-a inagurat linia, cablurile de susținere s-au rupt și au căzut peste mașini.

Pe aceste proiect s-au cheltuit până acum o grămadă de bani. În 2020, în luna ianuarie, valoarea contractului se setase pe suma de 108 milioane de lei. A urmat o mărire a contractului, în contextul scumpirii materialului de construcții, s-a mai suplimentat proiectul cu încă 60 de milioane de lei. La ultima declarație publică, șeful proiectului, Cătălin Amăriuței, a declarat că din cele două sume, au fost realizate și decontate 96 milioane de lei din suma de 108 milioane lei, și din a doua parte, s-au cheltuit 58 de milioane de lei. Adică, în total, 154 de milioane de lei. La un moment dat, primarul Vasile Pavăl a solicitat aprobarea luării unui credit de 57 de milioane de lei, tot pentru troleibuze, iar, în ultima ședință de Consiliu Local, a anunțat că acești bani nu vor mai intra în credit, ci tot din bani europeni se va face, prin programul Operațional Regional. Dacă facem niște calcule simple, sesizăm că această linie de troleibuze este un fel de sac fără fund, de peste 33 de milioane de euro, iar liniile se rup întruna, poate chiar și de două ori într-un loc. Atunci ne punem întrebarea: nu era mai eficient să se cumpere autobuze electrice? Cu 33,4 milioane de euro s-ar fi putut cumpăra 50 de autobuze electrice, care ar fi deservit, atenție, tot județul Vaslui. Și asta în condițiile în care s-ar fi făcut totul la prețul unui autobuz electric de 700.000 euro, cel mai scump autobuz electric, care s-a făcut vreodată în lume.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

3 COMENTARII

  1. Administrația publica din Vaslui este plina de hoți incompetenți profesional. În Vaslui 20 de autobuze electrice erau suficiente și nu era nevoie de atâtea cabluri și stâlpi metalici pe toate străzile. Peste 8 ani când se termina bateriile cumperi alte autobuze pentru faptul ca acestea atunci vor fi depășite din toate punctele de vedere. Dar atunci când hotia și prostia sunt la rang de demnitate națională e vai și amar de locuitorii care trăiesc în zonele administrate de PSD.

  2. pe termen lung nu este profitabil, cat costa schimbarea unui cablu rupt? fata de, la fiecare 8~10 ani pentru 50 de autobuze electrice trebuie sa scoți milioane de euro pentru schimbare bateriilor, nici in exploatare nu sunt foarte profitabile, timpul de încărcare este de ordinul orelor și raza de acțiune nu e așa grozava

    • Tu ești pavale cu p mic de la prostan care scrii, sau vreo cineva care îți tine partea, se vede clar că nu ai criticat deloc idioțenia acestei „conduceri” a celui mai calic judet din tara.Sa cumperi troleibuze care nu se potrivesc la linia de tensiune…cred că au trecut 15 ani de atunci de când se făcea „rețeaua” vorba vine că nu ați fost in stare.multi da prosti la primăria Vaslui.Sunteti tari in gura și fudui, plătiți din banii amărâților de vasluieni.afara scârbelor.de 34 de ani aceleași fete se perinda prin primăria aia ordinară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.