Si în acest an, de St. Patrick’s Day, Guinness si-a propus sã aducã spiritul petrecerilor irlandeze în cele mai mari puburi din România. St. Patrick’s Day, cea mai cunoscutã zi din întreaga lume dedicatã unui sfânt si Ziua Nationalã a Irlandei, a fost marcatã printr-o serie de evenimente care sã redea bucuria de a trãi. Guinness a dedicat mai multe zile petrecerilor în stil irlandez, conceptul proiectului purtând numele de „Friendliest Day of the Year”. În Vaslui, Guinness a pregãtit o petrecere în Dublin Irish Pub, în centrul orasului, ca parte a „Friendliest Day of the Year”. Toti cei prezenti au câstigat unul dintre zecile de premii pregãtite de organizatori.
Oameni din toatã lumea au celebrat, la finele sãptãmânii trecute, St. Patrick’s Day alãturi de irlandezi, într-o sãrbãtoare a primãverii, a sperantei si a fericirii. Milioane de pahare de bere Guinness au fost ridicate în cadrul petrecerilor si paradelor stradale, ce au ca simboluri culoarea verde, spiridusii si trifoiul cu patru foi. Dacã, în Vaslui, a fost organizatã o searã specialã în cinstea acestui eveniment, la Bucuresti a avut loc un spectacol în aer liber organizat în Centrul Vechi. Surpriza serii a fost turul cimpoierilor, care au cântat pe strãzile centrului istoric, petrecerea fiind continuatã în St. Patrick Irish Pub cu douã concerte, unul de muzicã irlandezã si altul sustinut de Keo & Alexandra Ungureanu. Conceptul de „Friendliest Day of the Year” a fost reflectat si în tentativa de a înregistra un nou record Guinness World Records: St. Patrick’s Day sã fie numitã „Cea mai prietenoasã zi a anului”.
Despre Guinness
Guinness este o bere premium care se face din apã, malt, orz, hamei si drojdie de bere, un mix unic care îi conferã culoarea rubinului închis. Cu o aromã unicã de orz prãjit si caramel care îi dã o notã distinctã, berea Guinness este savuratã în peste 150 de tãri, pânã în Barbados, Nigeria si Indonezia. Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridicã la peste 10 milioane de pahare. Berãria din St. James’s Gate (Dublin), construitã de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol iconic celebru, având la bazã valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic. În prezent, berea Guinness este produsã în 50 de tãri si vândutã în peste 150.