spot_img
spot_img
10.9 C
Vaslui
21-mart.-2025

VIDEO | Ana lui Manole, varianta primăriei municipiului Vaslui

- Advertisement -

CA LA NOI… Doar la Vaslui se poate așa ceva. Pentru a asfalta câteva străzi din zona DGASPC, Primăria municipiului Vaslui a ales să strice strada Grigore Moisil pentru a înființa un depozit de piatră. Oamenii care locuiesc în zonă și-au pus mâinile în cap când au văzut ce face firma care a câștigat licitația. “Au ales să facă un depozit de piatră pe o suprafață de 2.500 de mp, în curtea unui cetățean care locuiește aici. Grav este că mașinile de mare tonaj nu reușesc să intre în curte să descarce fără să distrugă totul în jurul lor. Au stricat, până acum, stradă, trotuare și canalizare și cine știe unde se vor opri stricăciunile. Am discutat cu cei în măsură și ne-au spus să nu ne facem probleme pentru că, la final, vor repara tot ceea ce strică acum. Nu înțelegem cum de nu a găsit Primăria un teren mai mare unde să-și depoziteze firma respectivă piatra, fără să afecteze structura rutieră din zonă”, spun oamenii care locuiesc în acea zonă. Toți sunt de acord că Primăria municipiului Vaslui va reface strada după terminarea lucrărilor, dar ceea ce nu li se spune este legat de suma de bani necesară lucrărilor și din banii cui vor fi suportate cheltuielile. Răspunsul este unul simplu: banii necesari îi vom suporta noi, vasluienii, din taxele și impozitele plătite anual.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

7 COMENTARII

  1. „Toți sunt de acord că Primăria municipiului Vaslui va reface strada după terminarea lucrărilor, dar ceea ce nu li se spune este legat de suma de bani necesară lucrărilor și din banii cui vor fi suportate cheltuielile. Răspunsul este unul simplu: banii necesari îi vom suporta noi, vasluienii, din taxele și impozitele plătite anual.”

    Poftim logică. Eu zic că nici voi nu credeti asta, dar dă bine la ziar, cetățeanul neștiutor citește și se enervează, apoi scrie un comentariu în care înjură Primăria. Avantaj VRN. Dar hai să vă explic ca unui copil de clasa a 5-a. După logica voastră, dacă intră unul cu mașina în gardul tău, tu TREBUIE să plătești refacerea gardului, nicidecum cel vinovat de pagubă. Chestiunea e foarte simplă: constructorul a stricat X lucru, constructorul trebuie să-l repare (pe banii lui), nimic mai simplu. Nu Primăria, nu bunica. Ceea ce mi se pare amuzant este că încercați să puneți într-o lumină proastă Primăria, dar folosiți mai mereu niște argumente slabe, când ați putea scrie zeci de articole despre sumedenia de lucruri cu adevărat aiurea pe care le face această instituție. Exemple: gaura neagră numită CSM Vaslui (9-10 milioane lei anual buget, aproape zero performanțe, plus că și CJ-ul vrea acum să își facă club…), postul de stat degeaba de la centrul de promovare vis a vis de sediul BT, faptul că nu-s în stare să renoveze 2-3 blocuri cu bani gratis, faptul că abia se mișcă cu licitațiile…apropo, l-am auzit pe vărul Săndel vorbind de locuințe pt tineri…ghici ce? PMV are deja un proiect cu finanțare europeană prin care trebuie să se construiască 100 de apartamente pt tineri, dar deși au contract din IANUARIE 2023, nici acum nu au un constructor desemnat prin licitație publică! (despre asemenea lucruri să scrieți!), faptul că sunt tot felul de pensionari idioți în instituția aia care nu prea fac nimic, faptul că la Bahnari lumea nu are apa si canalizare, faptul că multe străzi sunt de-a dreptul mizerabile (în loc de panouri cu „nu călcați iarba”, PMV are trebuie să pune pe fiecare stradă unele cu „NU MAI ARUNCAȚI CU GUME PE JOS, NEGHIOBILOR!”), faptul că încă sunt atâtea străzi neasfaltate. Astea sunt doar câteva care îmi vin în minte acum. Dar voi tot o dați că de ce au cumpărat troleibuze în loc de autobuze și alte tâmpenii. Dacă tot ați scris atât despre acest subiect, stați puțin să vă povestesc ceva: în 2018, Clujul a cumpărat autobuze electrice cu 500k euro bucata…aveau atunci 120km autonomie, acuma nu știu cât mai au. Recent, PMV a semnat un contract pentru niște autobuze cu 480km autonomie (pretul cred ca este tot pe la 500k euro). Și cu asta cred că am spus totul. Plus că, din câte știu când s-a luat decizia de a se cumpără troleibuze, era deja instalata ceva infrastructura (fire de contact) pe niște străzi, nu? Cred că și asta a contat. Dar divaghez….

    • PMV ar trebui să fie coordonată de specialiști competenți și eficienți, nicidecum de politruci oligofreni! Și din care bani va repara firma care distruge lucrări finalizate? Nu cumva din bani pe care îi va primi în plus de la PMV pentru reparații? Ne jigniți inteligența!

  2. Domnul care vi s-a plâns trebuie sa înțeleagă și el ca se se face acolo bine în modernizarea unui întreg cartier, sute de familii se vor bucura de aceasta investiție. Nu poți sa gândești numai pentru tine, ca dacă ție îți este rău, nici la ceilalți sa nu le fie bine. Fiți mai deschiși, apreciați ca totuși se face ceva, se asfaltează niște străzi pana la urma urmei.

  3. Oamenii din zonă sunt, în realitate, doar domnul patron care v-a trimis pozele și filmarea și care are bine mersi asfalt.. dar dacă ar fi stat pe străduțele neasfaltate, cu siguranță ar fi fost acum bucuros ca în sfârșit se asfaltează și scapă de praf, noroi, mașini stricate.
    Cu mențiunea ca cei care stau pe străduțe plătesc același impozit ca și el..de zona rezidențială !
    Oamenii de pe varianta orașului nu se mai plâng de praf..
    #intelegere patronas

  4. Se întâmplă peste tot așa ceva. După ce unii asfaltează trag dungă albă pe mijloc, vin alții cu stricatul. În com. Tanacu, jud. Vaslui, toate drumurile asfaltate au fost tăiate în lung și-n lat de alta firmă. Motivul ar fi o lucrare de aducțiune apă de spălat rufe. Ba mai mult pe unde a crăpat asfaltul în lung l-au lipit cu smoala. Ca la nebuni, nu am mai văzut așa ceva. Dar poți zice ceva, taci și te uiți. Atât. Aici se duc banii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.