spot_img
spot_img
-1 C
Vaslui
05-ian.-2025

BMan, un brand național de haine pentru bărbați, după care fotbaliștii de top se dau în vânt, aparține unui hușean

- Advertisement -

PERFECT BĂRBĂTESC… În „orașul dintre vii” și acum unii se întreabă cum de concitadinul lor, tânărul Vlad Tofan, a reușit să pună pe picioare o afacere de milioane de euro și să creeze un brand național de haine pentru bărbați, de la care se îmbracă vedete și chiar echipe de fotbal celebre. Povestea pare desprinsă din filme. Unii o cred, alții nu, însă realitatea arată că Vlad Tofan și colaboratorul său, Vlad Mustiață, de asemenea hușean, au dat lovitura într-o vreme și într-un domeniu în care nu e tocmai simplu să te impui. Vlad Tofan reprezintă el însuși un exemplu bun pentru puștii care cred că la 16 ani nu prea ai ce face cu viața ta. Tofan însă tocmai la această vârstă spune că a intrat în afaceri. Tatăl său l-a îndemnat să își facă propria afacere și, susținut de familie, tânărul a devenit investitor într-un magazin de 32 de metri pătrați, cu haine pentru bărbați. A creat apoi și brandul „BMan”, cel care astăzi a devenit un competitor important pe piața de îmbrăcăminte pentru bărbați.

La 16 ani, așadar, Vlad Tofan se putea considera un antreprenor cu acte în regulă, căci, cu sprijinul celor apropiați, a reușit să deschidă un magazin pentru bărbați în Huși. Nu s-a oprit aici, a dezvoltat și un atelier de producție, un showroom, dar și un magazin online, care, surpriză, avea să funcționeze imediat de la lansare așa cum nici el nu se aștepta. Vânzările magazinului BMan, spun datele oficiale, a ajuns la vânzări de circa un 1 milion de euro, atât vânzări în magazinul fizic, cât și online. Vlad Tofan a povestit că i-a plăcut antreprenoriatul și că a știut că aceasta este calea sa, mai ales că era încurajat de tatăl său să își deschidă propriul business și să se dezvolte. În publicația businessmagazin.ro, Vlad spune că totul a început în 2010, cu acel magazin de 32 de metri pătrați, iar în 2014 s-au mutat într-un spațiu central mai mare, de 183 de metri pătrați. În online, lucrurile au evoluat mai rapid: în 2015 au lansat BMan.ro, iar cu primii bani cîștigați au înființat un atelier de croitorie și au investit în dezvoltarea produsului finit. Apoi au dezvoltat o fabrică în care fac designul produselor comercializate. Pe Vlad Mustiață, cofondatorul BMan, Vlad Tofan spune că l-a cunoscut în copilărie. “Suntem de aceeași vârstă, din același oraș, suntem prieteni de mici, însă traiectoria lui profesională a fost diferită”, a declarat Vlad Tofan despre colaborarea cu asociatul său de afaceri.

Afacere cu bunul-gust! Pariul care a stat la baza dezvoltării brandului BMan!

Vlad Tofan povestește că, atunci când a deschis magazinul online, a făcut un pariu. A spus că dacă se va vinde măcar un produs în prima oră, atunci este semnul că vor crea unul dintre cele mai puternice site-uri de fashion din țară. “Provocarea a constat în faptul că ne-am propus că, dacă vom vinde un singur produs într-o oră, vom crea unul dintre cele mai bune site-uri de fashion pentru bărbați din România. În 20 de minute, am primit prima comandă. Am început să vând zilnic pe acea platformă, iar apoi am pus împreună pe picioare BMan.ro”, spune Vlad Tofan. Potrivit lui Vlad Tofan, investiția inițială s-a amortizat într-un an. Clienții cărora li se adresează au, în genere, între 19 și 48 de ani și adoptă un stil elegant sau smart casual și lucrează în corporații. “Vor să iasă în evidență într-un mod plăcut, vor să-și definească stilul vestimentar și să poarte ținuta potrivită, indiferent de momentul zilei și de locul în care merg. În general, bărbații nu alocă destul de mult timp atunci când își aleg vestimentația și preferă să aibă o ținută gata gândită de către specialiștii în domeniu. Este motivul pentru care noi oferim clienților noștri consiliere vestimentară gratuită, tocmai pentru a veni în ajutorul lor”, susține Vlad Tofan.

Vlad Tofan nu crede în croitorie, ci mai mult în consultanță pentru clienții care intră în croitorie

SPONTAN… Vlad Tofan spune că și-au impus, încă de la lansarea afacerii, să ofere și consiliere clienților – spre exemplu, prin oferirea ținutei zilei, precum și printr-un serviciu de call center. Prețurile produselor variază în funcție de categoria acestora. Din rândul provocărilor, tânărul antreprenor menționează necesitatea diversificării gamei de produse, după cum a declarat hușeanul în businessmagazin.ro. “O provocare care se repetă este diversificarea gamei de produse. În fiecare sezon, vrem să le oferim clienților produse diferite față de tot ceea ce găsesc pe piața de profil. Participăm mereu la târgurile internaționale de modă pentru a fi în pas cu tendințele și pentru a crea produse în nuanțe diferite, cu un design diferit, adaptat tendințelor europene”, a declarat Vlad Tofan.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri