Jurnaliștii de la Snoop au aflat că ANAF a descoperit faptul că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok.
Kensington Communication, compania angajată de PNL, a venit cu un răspuns în urma investigației publicate de Snoop. Aceștia sunt de părere că informațiile furnizate legate de campanie au fost interpretate eronat.
„Kensington Communication face următoarele lămuriri:
Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice.
Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.
Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare.
Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate.
Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun.
Pentru a continua în spiritul transparenței, atașăm briefurile care dovedesc foarte clar că Kensington Communication a susținut o campanie de descurajare a extremismului și promovarea valorilor pro-europene. Menționăm că aceste documente au fost transmise și jurnaliștilor Snoop”, se arată în comunicat…https://adevarul.ro/politica/pnl-a-platit-o-campanie-care-l-a-promovat-masiv-pe-2410165.html