spot_img
spot_img
3.2 C
Vaslui
28-nov.-2024
spot_img
spot_img

Varianta Ocolitoare a Bârladului, executată în proporție de 25%! (FOTO, VIDEO)

- Advertisement -

VEȘTI BUNE… Astăzi, 25 iunie, a fost o vizită de lucru pe șantierul Variantei Ocolitoare (Șoseaua de centură) a Bârladului efectuată de reprezentantul Ministerului Transporturilor, secretarul de stat Adrian Covăsneanu, de deputatul Mihai Botez, de prefectul de Vaslui, Marcel Lăudatu, precum și de câteva autorități bârlădene. Au constatat că lucrările la viitoarea Variantă de Ocolire a Bârladului sunt executate în procent de 25%, cu întârzieri de două luni, cauzate de pandemie și de vremea nefavorabilă din ultima perioadă de timp. De remarcat, ca și peisaj pitoresc, că urmare a acumulărilor de apă datorită ploilor din săptămânile trecute, pe amplasamentul lucrării s-au format bălți pe care s-au relaxat lebedele, admirând și ele viitoarea șosea de centură a Bârladului.

Pe șantierul Variantei Ocolitoare Bârlad lucrările sunt în toi, ajungând undeva la 25% nivel de execuție. Inginerul Gheorghe Rusanovschi, reprezentantul constructorului celei mai așteptate investiții de către bârlădeni, a făcut câteva precizări privind stadiul lucrărilor. Acestea sunt acum concertate pentru a se realiza podurile, podețele și terasamentele. Pentru cei curioși și sceptici, vă putem preciza că pe șanterul Variantei de Ocolire nimeni nu are timp de vorbă, pentru că se muncește din răsputeri. Reprezentantul constructorului, ing. Gheorghe Rusanovschi a precizat, pentru cititorii ziarului Vremea Nouă și pentru bârlădeni, care este stadiul lucrării, precum și că se va recuperra întârzierea de două luni, cauzată de vremea ploiasă șI de pandemie.

“Există o mobilizare în creștere, de utilaje și forțe de muncă. Se lucrează la structurile podurilor și execuția terasamentelor, la pasajele peste calea ferată și la cele două poduri de peste râul Bârlad. În același timp se execută lucrări la podețele casetate și dalate, montându-se elementele prefabricate. Constructorul se va mobiliza pentru recuperarea întârzierilor provocate de intemeriile din ultimele săptămâni”, a declarat ing. Gheorghe Rusanovschi, reprezentantul constructorului.

Varianta de Ocolire a Bârladului prezintă următoarele elemente: lungime de 11, 281 km de cale rutieră nouă la profil de drum național; suprafață expropriată în vederea realizării investiției este de 43 ha; se prevede construirea a 4 poduri, 3 pasaje, 2 intersecții și 2 parcări de scurtă durată; valoarea investiției este de 223,672,793.15 lei (inclusiv TVA) și este asigurată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020. Reamintim că licitația organizată de CNAIR pentru execuția lucrărilor a fost cîștigată de Asocierea SC Tehnic Asist SRL – SC Concept Infrastrade Logistic SRL Botoșani, iar proiectant este Search Corporation SRL București. Investiția este finanțată prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020, iar valoarea totală a proiectului este de 186.557.576,44 lei. Termenul de execuție a șoselei de centură este iunie 2022. Fix peste un an!

- Advertisement -
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

2 COMENTARII

  1. Avand in vedere ca Mitica este in campanie alaturi de PSD si ca trateaza plecarea din PNL la USR cred ca ar fi trebuit sa mearga pe santier impreuna cu prietenii lui din cele doua formatiuni politice! Asta chiar daca Primaria nu are nicio treaba cu soseaua de centura! Prietenii de la Mitoc stiu de ce!!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.