spot_img
spot_img
4.2 C
Vaslui
24-dec.-2024

75 de cadavre au fost recuperate din epava avionul prăbuşit pe ruta Rio-Paris

- Advertisement -

Cursa Air France 447 s-a prăbuşit în Oceanul Atlantic la 1 iunie 2009, provocând moartea tuturor celor 228 de persoane aflate la bord. Epava a fost găsită în acest an, în urma căutărilor cu submarine robot.

Şaptezeci şi cinci de cadavre au fost recuperate din epava avionului Air France care s-a prăbuşit în largul coastelor Braziliei în urmă cu doi ani, a declarat marţi vicepreşedintele asociaţiei victimelor franceze pentru CNN.

Rămăşiţele nu au fost încă identificate, a declarat Robert Soulas.

Cursa Air France 447 s-a prăbuşit în Oceanul Atlantic la 1 iunie 2009, provocând moartea tuturor celor 228 de persoane aflate la bord. Epava a fost găsită în acest an, în urma căutărilor cu submarine robot.

Potrivit ultimelor informaţii, căderea brutală a vionul a durat între trei şi cinci minute. La scurt timp după ce au intrat într-o zonă de turbulenţe puternice, piloţii au primit, pe ecrane, informaţii diferite despre viteză, timp de mai puţin de un minut. Unul dintre ele indica „o cădere brutală” în viteză, potrivit acestei note a Biroului, însărcinat cu ancheta tehnică, în Franţa, care detaliază circumstanţele accidentului, dar nu cauzele acestuia.

Cu aproape două minute şi 30 de secunde înaintea sfârşitului înregistrărilor realizate de cutiile negre, unul dintre piloţi a spus: „nu avem nicio indicaţie care să fie valabilă”.

Cei doi copiloţi prezenţi în cabină, înainte de prăbuşirea avionului, au avertizat echipajul că urmează să intre într-o zonă de turbulenţe foarte puternice, potrivit primelor elemente furnizate de cutiile negre ale avionului.

„Ar trebui să intrăm într-o zonă în care ar trebui să se mişte un pic mai mult decât acum, ar trebui să fiţi mai prudenţi acolo”, a spus personalului navigant unul dintre copiloţi.

Comandantul de bord a plecat să se odihnească, pentru câteva minute, înainte de începutul incidentelor. Copiloţii au încercat să îl cheme de mai multe ori, până când acesta a venit la postul de pilotare.

El nu a preluat, totuşi, comenzile, rămase, până la sfârşit, la unul dintre copiloţii săi, au precizat anchetatorii, într-o conferinţă telefonică.

Într-un zbor de acest tip, echipajul este alcătuit dintr-un comandant de bord şi doi copiloţi. Ei se pot duce, cu rândul, să se odihnească, cu condiţia ca doi dintre ei să rămână la comenzi.

De la sosirea cutiilor negre în Franţa, la jumătatea lui mai, au început să circule informaţii fragmentare şi zvonuri despre conţinutul cutiilor negre, destinate să clarifice această catastrofă, care rămâne, până în prezent, fără explicaţie.

BEA a promis un raport de etapă „până la sfârşitul lui iulie”, a precizat această instituţie, vineri.

Multe cadavre sunt încă în fuselaj, au precizat anchetatorii. Numai aproximativ 50 de cadavre au fost recuperate în zilele imediat următoare accidentului.

REALITATEA.net

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.