spot_img
spot_img
6.6 C
Vaslui
22-nov.-2024
spot_img
spot_img

Piulita, bat-o vina! Salatã cu surprize la Hercule

- Advertisement -

ATITUDINE…Un incident nefericit a iscat un scandal la restaurantul Hercule! Patronul a fost fair-play si si-a cerut scuze.

COMANDÃ BUCLUCASÃ…O tânãrã din Vaslui a avut nefericita sansã de a gãsi în salata ei o piesã metalicã din bucãtãria restaurantului Hercule. Aceasta se bucura linstitã de o salatã greceascã atunci când ceva strãlucitor i-a captat privirea. Ce a descoperit a lãsat-o fãrã cuvinte. În salata ei nu se afla nimic altceva decât un capac de surub de la vitrina de prezentare a restaurantului. “A dat comandã, prin telefon, un coleg sã îmi fie livratã la muncã o salatã greceascã. Am mâncat din ce era deasupra, apoi am dat de acel obiect metalic. Am sunat la bãiatul ce facea livrãrile si i-am spus ce am gãsit si i-am cerut sã o schimbe”, ne-a povestit Bianca, o ospãtãritã de la restaurantul Tosca. De aici totul a luat o întorsãturã nefericitã si lucrurile au explodat. Dintr-o neîntelegere nefericitã, soferul ce se ocupa de comenzi a refuzat sã-i schimbe comanda si clientii care au comandat s-au dus la restaurant sã cearã socotealã. Reprezentantii restaurantului îsi recunosc vina si promit cã vor lua mãsuri de remediere a problemei. “Am gãsit de unde lipseste acel capac. Am înteles cã au mai fost probleme cu acest tip de vitrinã. Ne cerem scuze pe aceastã cale clientilor nostri”, a declarat proprietarul restaurantului Hercule.

O secundã de neatentie a fost de ajuns ca o tânãrã din Vaslui sã aibã o surprizã neplãcutã în salata comandatã de la restaurantul Hercule. Aceasta a avut ghinionul de a gãsi un capac de protectie pentru suruburi fix în salata pe care o comandase. Tânãra ne-a povestit cã nu a fost o mare problemã, dar reactia angajatilor Hercule a înrãutãtit situatia. “A dat comandã, prin telefon, un coleg sã îmi fie livratã la muncã o salatã greceascã. Am mâncat din ce era deasupra, apoi am dat de acel obiect metalic. Am sunat la bãiatul ce facea livrãrile si i-am spus ce am gãsit si i-am cerut sã o schimbe. În acel moment, el a început sã spunã cã nu are cum, cã nu a fost pus intentionat”, ne-a povestit Bianca, o ospãtãritã din Vaslui. Potrivit reprezentantilor restaurantului, refuzul bãiatului care a adus comanda a fost negativ din cauza unei neîntelegeri. “Din cauza zgomotului din restaurantul nostru, dar si cel din restaurantul unde s-a facut comanda, bãiatul de la livrãri a înteles cã în salatã este porumb, nu surub. Si i-a spus cã nu are rost sã-i schimbe comanda pentru cã în salatã au apãrut douã boabe de porumb. Din pãcate, nu si-a dat seama cã este vorba de o piesã metalicã”, au explicat cei de la Hercule. Mai departe, tânãra ne-a mai povestit cã, în urma acelui refuz, colegii ei s-au deplasat la fata locului si au cerut explicatii. Acolo ar fi fost primiti cu vorbe dure si apoi au fost invitati afarã. “Colegii mei au mers la ei, la punctul de lucru, si acolo un domn a început sã tipe si sã le vorbeascã urât. În cele din urmã, au fost dati afarã. Dupã 15 minute, au venit la noi sã îsi cearã scuze si au recunoscut cã acel obiect era capul de la un surub de la ei, fiind cãzut de la vitrinã”, a mai povestit aceasta. Contactat telefonic, proprietarul restaurantului Hercule face luminã în acest caz. Acesta nu era în momentul incidentului în restaurant. Dacã ar fi fost, probabil conflictul nu lua amploare. “Eu am fost plecat din oras în momentul în care acest incident a avut loc. Regret cã nu am fost acolo sã rezolv problema si sã evitãm acest caz rezultat în urma unei neîntelegeri si, bineînteles, din cauza neatentiei angajatilor mei. Am descoperit de unde lipseste acel capac si vom face tot posibilul pentru a evita astfel de cazuri pe viitor. Am înteles cã au mai fost probleme cu acest tip de vitrinã si vom schimba toate capetele de la suruburi. Cât despre schimbul de replici, as dori sã spun cã angajatii mei au crezut în primã fazã cã este o glumã, fiind cunostinte cu clientii. În plus, am mai avut un caz de obiecte strãine plasate în mâncare, ca formã de rãzbunare. Ne cerem scuze, pe aceastã cale, clientilor nostri si le promitem cã aceste lucruri nu se vor mai întâmpla pe viitor”, a declarat proprietarul restaurantului Hercule. (Andrei Manolachi)

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.