spot_img
spot_img
3 C
Vaslui
28-nov.-2024
spot_img
spot_img

Bugetarii vasluieni, înregistrati în sistemul unic de evidentã a salariatilor. Tudor Polak: „Am demonstrat cã se poate!”

- Advertisement -
Tudor Polak

INITIATIVÃ… Bugetarii vasluieni vor fi înregistrati, alãturi de veniturile lor, în sistemul unic de evidentã a salariatilor. Ministerul Muncii si Protectiei Sociale propune dezvoltarea Revisalului, astfel încât registrul sã includã toate categoriile de salariati, plãtiti din bani publici sau ai sectorului privat. Sistemul se va denumi Registrul Electronic al Fortei de Muncã Angajate (REFORMA). Propunerea de OUG a intrat în consultare publicã.

Exceptie de la înregistrarea în Reforma vor face cei care lucreazã în cadrul sistemului de apãrare, ordine publicã si securitate nationalã, sectoare unde evidenta personalului se tine prin registre proprii. „Initiativa i-a apartinut doamnei ministru Violeta Alexandru, alãturi de care am lucrat la conturarea acestui proiect, al cãrui principal scop este transparentizarea si crearea unei imagini de ansamblu asupra pietei muncii din România. Categoriile care vor fi incluse în noul registru electronic sunt salariatii plãtiti din fonduri publice, salariatii din cadrul autoritãtilor si institutiilor publice centrale si locale, indiferent de modul de finantare si subordonare, din cadrul regiilor autonome si a societãtilor nationale, companiilor nationale si a societãtilor comerciale cu capital social detinut integral sau majoritar de stat, cu exceptia salariatilor din cadrul sistemului de apãrare, ordine publicã si securitate nationalã, unde evidenta personalului se tine prin registre proprii. Am demonstrat, încã o datã, cã se poate!’, a precizat Tudor Polak, secretar de stat în cadrul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale.

Registrul cuprinde întreg personalul plãtit din fonduri publice

„Prezentul proiectul de act normativ are ca obiect de reglementare centralizarea si gestionarea evidentelor tuturor formelor de desfãsurare a activitãtii într-o relatie de muncã prin înfiintarea Registrului electronic national de evidentã al Fortei de Muncã angajate din România. Registrul cuprinde întreg personalul plãtit din fonduri publice conform Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plãtit din fonduri publice, cu modificãrile si completãrile ulterioare, atât personalul contractual, functionarii publici, cât si personalul autoritãtilor si institutiilor publice centrale si locale, indiferent de modul de finantare si subordonare, precum si personalul din cadrul regiilor autonome, societãtilor nationale, companiilor nationale si societãtilor comerciale la care capitalul social este detinut integral sau majoritar de stat ori de o unitate administrativ-teritorialã, precum si personalul încadrat cu contract individual de muncã din mediul privat”, se precizeazã în Nota de fundamentare care însoteste proiectul de act normativ.

- Advertisement -
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri