MÃSURÃ… Posta Românã îsi anuntã clientii care, în perioada stãrii de urgentã, au de ridicat trimiteri de la oficiile postale, cã termenul de pãstrare a acestora este de 10 zile în cazul celor expediate din UE si de 30 de zile pentru cele primite din afara UE. Este o informatie extrem de necesarã pentru sute de vasluieni, care fac comenzi în continuare pe site-uri din afara României si asteaptã sã primeascã produsele comandate. Sunt multi cei care nu reusesc sã ajungã la timp, de aceea semnalul Postei Române este unul foarte clar.
„Compania Nationalã Posta Românã aminteste tuturor clientilor care, în perioada stãrii de urgentã, au de ridicat trimiteri de la oficiile postale, cã termenul de pãstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare si de 30 de zile pentru cele extracomunitare. Compania se aflã în discutii cu partenerii institutionali pentru a prelungi termenele de pãstrare a trimiterilor în subunitãtile postale sau pentru a gãsi solutii de a le distribui direct clientilor si a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranta lor si a angajatilor”, transmite Posta Românã. Posta Românã aratã cã, încã de la începutul situatiei create de pandemia cu coronavirus, compania s-a adaptat si a încercat, zilnic, sã gãseascã solutii pentru a veni în sprijinul clientilor. „Compania a reusit, astfel, sã limiteze interactiunea acestora cu salariatii postali, iar acestia sã fie cât mai putin expusi riscului de îmbolnãvire. În plus, Posta Românã a venit cu o serie de mãsuri pentru a limita timpul petrecut în subunitãtile postale si a recomandat clientilor ca, în interior, sã nu se afle mai mult de douã persoane la ghiseu, în timp ce restul clientilor au fost rugati sã astepte în afara oficiului postal”, mai aratã compania.
Se cautã solutii pentru a preveni contactul angajatilor Postei cu clientii
De asemenea, pentru a preveni si a limita eventuala rãspândire a virusului Covid-19, compania a recomandat ca distanta dintre persoane sã fie limitatã la 2 metri. „Suntem mai mult decât oricând aproape de clientii si angajatii nostri, în aceastã perioadã dificilã. Siguranta si sãnãtatea acestora este pe primul loc pentru noi. Asa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptãm la evolutia situatiei pentru a gãsi solutii sã depãsim cu bine aceastã perioadã. Încercãm sã identificãm solutii de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni si, în acelasi timp, sã mentinem functionarea optimã a serviciilor companiei” a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Postei Române. El precizeazã cã Posta Românã depune toate eforturile pentru a-si continua activitatea economicã, în beneficiul clientilor. Acestia au la dispozitie atât serviciile de coletãrie clasicã, cât si serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile postale au program de lucru în intervalul orar 10.00 – 18.00.