spot_img
spot_img
1.8 C
Vaslui
26-dec.-2024

Cum s-au adaptat firmele românești la închiderea punctelor fizice. „Am clienţi noi”

- Advertisement -

O imagine bună în online poate aduce venituri mai mari, sunt de părere antreprenorii. Beti este pasionată de croitorie, iar acum trei ani a pus bazele unui mic atelier. În cazul ei, numărul clienţilor a crescut rapid, odată cu numărul internauţilor care au început să îi urmărească activitatea în mediul virtual.

Beti Piscureanu, antreprenor: “Primesc comenzi şi am clienţi noi 2-3 pe zi care vin cu mesaje pe Instagram şi pe Facebook”.

Datorită tehnologiei, producătorii sunt mereu în contact cu clienţii – lucru care îi ajută la dezvoltarea afacerii.

Tatiana Niconov, antreprenor: “Am creat nişte fluturaşi ca şi broderie şi am întrebat pe Facebook: “pe ce aţi vrea să îi regăsiţi?” Au zis: “am vrea să îi vedem pe o rochiţă”.”

Companiile mari au bugete alocate pentru promovare, astfel încât postările de pe reţelele sociale să ajungă la cât mai mulţi oameni.

Vlad Vela, director general clădire de birouri: “Postam tot ce putem să comunicăm clienţilor sau potenţialilor clienţi. Este cea mai rapidă şi eficientă metodă de a face cunoscute serviciile şi ceea ce reprezentam noi ca proiect.”

Deşi înregistrăm o creştere la acest capitol, la nivel european nu stăm bine deloc. În ţări precum Malta, Danemarca şi Olanda, aproape fiecare firmă are conturi pe reţelele sociale. În acest clasament, România se află pe ultimul loc….https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cum-s-au-adaptat-firmele-romanesti-la-inchiderea-punctelor-fizice-zam-clienti-noi.html

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.