BILANT… Anul ce tocmai stã sã se încheie a fost excelent pentru Apisrom Vaslui, unul dintre cei mai importanti producãtori de miere din tarã. Compania a avut o serie de realizãri importante: a fãcut investitii în utilaje noi de productie, a lansat douã produse novatoare, „Mierea Cremã” si „Cioco Mierea”, a obtinut certificat IFS – International Food Standard, precum si alte douã certificate importante: Halal si Kosher, care garanteazã musulmanilor si evreilor cã produsele Apisrom au o puritate specialã si nu contin organisme modificate genetic. „Pentru noi, 2019 a fost un an extraordinar de bun, iar pentru asta trebuie sã le multumim colaboratorilor, care au fost alãturi de noi, si clientilor nostri, pentru cã au avut încredere în produsele noastre. Sãrbãtori linistite tuturor si un an nou, cât mai bun”, au transmis reprezentantii Apisrom.
De departe, anul 2019 al companiei Apisrom a fost marcat de lansarea produselor „Mierea Cremã” si „Cioco Mierea”. „Mierea Cremã” este, dupã cum îi spune si numele, o cremã din miere poliflorã, care se întinde, însã, mult mai usor pe pâine. „Cioco Mierea” este un amestec de cremã de miere poliflorã cu pudrã de cacao: 95% miere si 5% cacao”. Ambele produse sunt fãcute numai din ingrediente naturale, fãrã conservanti sau grãsimi vegetale, de la albinele de aur ale judetului. Au fost apreciate atât la târgurile din tarã, cât si la cele internationale. O echipã Apisrom a fost prezentã la Congresul International al Apicultorilor, Apimondia, desfãsurat în Montreal (Canada), dar si la Târgul International de la Anuga-Koln (Germania). „A fost un an plin, cu satisfactii, pentru cã am reusit sã facem nu doar tot ce ne-am dorit, ci si sã-i surprindem plãcut pe clientii nostri. La Târgul International de la Anuga, spre exemplu, produsele noastre au primit un feedback foarte bun, în special „Mierea Cremã” si „Cioco Mierea”. Majoritatea celor care ne-au vizitat la târg au rãmas impresionati de textura, gustul si prezentarea produselor”, au declarat reprezentantii Apisrom.
Cioco Miere, o idee originalã demnã de trecut pe emblema judetului nostru
Ideea lansãrii unei creme din miere de albine vine din dorinta celor de la Apisrom de a crea produse BIO cu multe vitamine pentru copii si care sã fie acceptate. Într-o piatã în care alimentele au calitate îndoielnicã, iar practic copiii sunt bombardati cu tot felul de produse alimentare care contin grãsimi hidrogenate sau conservanti periculosi, astfel de produse create de producãtori autohtoni vin ca un pansament miraculos peste rãni deschise de mult timp. „Gânditi-vã cã produsul nostru are 100% miere de albine, care este culeasã de milioanele de albine din florile de pe pajistile sau din pãdurile vasluiene. Este un produs natural. Marketingul nostru este unul despre promovarea adevãrului si nu a minciunii, fiindcã crema de miere pe care am lansat-o anul acesta este un produs sincer. Noi nu ascundem sub etichetã strãlucitoare substante periculoase sãnãtãtii sau tot felul de grãsimi, ci, din contrã, vitamine care întãresc sitemul imunitar al micutilor. E stiut faptul cã toti copiii sunt înnebuniti dupã celebrele branduri de ciocolatã la borcan, dar când te uiti pe etichetã, înlemnesti. Vezi grãsimi vegetale, margarine de fapt din ulei de palmieri sau alte plante. Nu mai spun de grãsimile hidrogenate. Ele sunt o adevãratã bombã pentru trupurile firave ale generatiei celor mici. De aici s-a nãscut ideea de a crea o ciocolatã din miere de albine. Noi credem cã ne-a reusit, mai ales cã Cioco Miere are 95 % miere si 5% cacao”, au mai spus reprezentantii firmei.
Mierea de Moldova i-a cucerit pe musulmani.
O altã reusitã a producãtorului vasluian de miere este faptul cã a obtinut certificare IFS – International Food Standard, prin implementarea unui standard international care vizeazã produsele alimentare si siguranta pe piatã a acestora. În baza standardului IFS, toate companiile supun unui control amãnuntit productia, procesarea si ambalarea individualã a produselor. Astfel, se asigurã stabilitatea calitãtii de-a lungul lanturilor de productie a industriei alimentare. „Interesul pietii externe este tot mai mare pentru produsele alimentare românesti, cunoscutã fiind calitatea acestora, asadar a crescut si interesul pentru mierea româneascã. Pentru a întâmpina nevoile tuturor categoriilor de clienti din întreaga lume, am obtinut si certificãrile Halal si Kosher. Certificarea Halal garanteazã consumatorilor de religie islamicã respectarea perceptelor religiei islamice si asigurarea unui nivel crescut de igienã si sigurantã a produsului. De asemenea, am obtinut si certificarea Kosher, care respectã perceptele religiei iudaice. La nivel mondial se constatã o reorientare cãtre alimentatia sãnãtoasã, cãtre produsele tip kosher, nu numai de cãtre comunitãtile religioase, ci si de persoanele nemotivate religios. Explicatia constã în faptul cã în cazul produselor kosher nu sunt acceptate organismele modificate genetic si hibrizi proveniti de la specii diferite si, mai mult de atât, sunt supuse unor inspectii riguroase, de încredere”, au mai precizat reprezentantii Apisrom.