Raiffeisen Bank lansează marţiApple Pay, o metodă de plată care transformă plăţile mobile oferind simplitate şi siguranţă clienţilor. Cu Apple Pay pe iphone şi Apple Watch, clienţii pot face cumpărături uşor şi rapid la comercianţi, oriunde în lume. Securitatea şi confidenţialitatea sunt foarte importante în Apple Pay. Când clienţii folosesc un cârd de debit sau de credit cu Apple Pay, numărul de cârd nu este stocat pe dispozitivul folosit, nici pe serverele Apple. În schimb, este alocat dispozitivului un număr unic, criptat şi stocat în siguranţă pe telefon sau smartwatch. Apple Pay este simplu de activat, iar clienţii vor putea beneficia, în continuare, de toate ofertele şi avantajele date de cardurile de credit şi de debit ale Raiffeisen Bank. Clienţii care au un card de cumpărături Raiffeisen Bank pot face inclusiv plăţi în rate fără dobândă prin Apple Pay. Cu iphone şi Apple Watch, clienţii Raiffeisen Bank vor putea plăţi prin Apple Pay în magazine, restaurante şi în multe alte locuri care permit plată contactless. Fiecare cumpărătura cu Apple Pay este autorizată prin Face ID (recunoaştere facială) sau cu o simplă atingere, prin Touch ID (recunoaştere prin amprentă), ori cu parolă dispozitivului. Utilizarea Apple Pay este gratuită, atât în ţară, cât şi în străinătate, iar plăţile cu telefonul mobil sunt realizate fără taxe sau comisioane. Raiffeisen Bank a intensificat, în ultimii ani, procesul de simplificare şi transformare digitală. Bancă a dezvoltat o suita de soluţii digitale de creditare, plăţi online şi plăţi cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienţilor de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând. Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2 milioane de clienţi persoane fizice, 92.000 de IMM-uri şi 5.700 de companii mari şi medii. Peste 650.000 clienţi digitali folosesc aplicaţiile Raiffeisen Smart Mobile şi Raiffeisen Online. Bancă are aproape 5000 de angajaţi şi o reţea de peste 400 de agenţii în toată ţara, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi o reţea de 20.000 de POS-uri.
Citeste mai mult: adev.ro/pzemb1