Ministrul interimar al Transporturilor Răzvan Cuc a publicat un videoclip care arată modul brutal în care operatorii de pe Aeroportul Otopeni manipulează bagajele, el declarând război firmei de handling, despre care spune că produce întârzieri. În imaginile făcute publice de Răzvan Cuc se poate vedea cum un angajat al firmei de handling manevrează foarte neatent şi fără grijă bagajele ce urmează să fie duse către avion, pe unele dintre acestea aruncându-le pur şi simplu. De asemenea, unul dintre ele blochează banda creând un munte de bagaje. Ministrul Transporturilor i-a cerut directorului Aeroportului Otopeni să ia măsuri urgente în acest caz, susţinând că ele pot merge până la rezilierea contractului. „Aeroportul Otopeni operează 5 operatori de handling. Ceilalţi pot prelua activitatea, dacă aş fi fost încă ministru cu puteri pline probabil aş fi sugerat să ia măsuri drastice, dar cum îl ştiu pe Alexandru Ivan, e un om care a luat lucruri bune, va lua măsurile care se impun. La ce am văzut că se întâmplă cred că trebuie dat un exemplu. Se poate merge categoric (până la rezilierea contractului, n.r.)”, a mai declarat Cuc. Ministrul Răzvan Cuc susţine că faptul că banda este blocată de un bagaj minute bune, fără ca cineva să intervină, duce la întârzieri mari. „S-a făcut mult timp confuzie vis-a-vis de autobuzele care preiau pasagerii şi bagajele care ajung într-o anumită stare şi întârzieri. Tot timpul lumea a spus că e de vină TAROM, ba aeroportul că nu merg benzile. Noi trebuie să informăm corect. Ce e aici e o firmă de handling. Ca orice firmă are contract vine şi restează servicii către aeroporturi. Aici avem firma Globeground, una din cele 5 firme care operează pe aeroportul Otopeni. O firmă unde sunt acţionari CNAB şi Tarom. Am discutat cu directorul de la aeroport şi l-am rugat să vină directorul acestei firme şi să îmi spună şi mie de ce se întâmplă aceste lucruri. un bagaj care rămâne în picioare blochează banda, iar apoi 20-30 de minute banda rămâne blocată. L-am chemat să îmi spună de ce întârzie autocarele care trebuie să preia pasagerii, iar ei îşi pierd conexiunile, de ce nu semnează actul adiţional prin care se impun nişte reglementări europene: să avem aer condiţionat în autocare, 10 curse care vin şi 4 autocare ce preiau pasagerii. Normal că pasagerii pierd zborurile de conexiune. Domnul director a spus că e ocupat şi nu poate să vină la întâlniri. Eu l-am rugat pe dl. director de la Aeroport ca bazat pe aceste imagini să ia măsurile ce se impun faţă de aceşti oameni care câştigă mulţi bani şi dau o pată neagră Tarom şi aeroportului. Este un privat care nu îşi face treaba. În loc să investească în locuri de muncă noi, în aer condiţionat, preferă să îşi menţină un profit”, a spus ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.
Citeste mai mult: adev.ro/pzb5sv