CONTRIBUTII… Profesorii de limba englezã din judetul Vaslui au fost invitati sã participe la un proiect de cercetare, coordonat de doi specialisti în domeniul predãrii limbii engleze copiilor / elevilor cu vârsta cuprinsã între 3 si 12 ani. La nivel national, cercetarea va fi coordonatã de un specialist din România – dr. Norica Felicia Bucur. “Rezultatele cercetãrii vor fi curprinse într-un studiu intitulat “SEETEYL – South-eastern European Teachers of English for Young Learners” , coordonat de dr. Isaak Papadopoulos si de dr. Vera Savic. Acest studiu va contine si un capitol despre profesorii de limba englezã din România, dacã un numãr reprezentativ de subiecti va participa (cel putin 300). Sunt constientã cã acestã perioadã de final de an scolar este extrem de aglomeratã si vreau sã vã asigur cã apreciez efortul dumneavoastrã”, a transmis dr. Norica Felicia Bucur.
Cine este Norica Felicia Bucur? “Sunt absolventã a Universitãtii din Bucuresti, Facultatea de Limbi si Literaturi Strãine (Englezã – Portughezã). Am obtinut o diplomã de studii aprofundate în Lingvisticã Aplicatã Englezã la aceeasi universitate, iar în urmã cu 5 ani mi-am sustinut lucrarea de doctorat cu tema Curriculumul de limba englezã din învãtãmântul primar si gimnazial din România (1990-2011): evolutie si perspective (Universitatea din Bucuresti, Scoala Doctoralã Psihologie si Stiintele Educatiei, Domeniul Stiinte ale Educatiei). De asemenea, atât în perioada anterioarã sustinerii, cât si ulterior, am publicat lucrãri stiintifice legate de aceastã temã.
În acest context, am fost contactatã de doi specialisti în domeniul predãrii limbii engleze copiilor / elevilor cu vârsta cuprinsã între 3 sI 12 ani, dr. Isaak Papadopoulos (Universitatea Europeanã, Cipru) si dr. Vera Savic (Universitatea din Kragujevac, Serbia) pentru a coordona la nivel national un proiect de cercetare în domeniul mentionat anterior. Cercetarea are drept scop identificarea
practicilor curente folosite de profesorii de limba englezã care au experientã de predare la aceastã grupã de vârstã, în sistemul public sau privat, precum si identificarea opiniilor profesorilor de limba englezã cu privire la activitãtile întreprinse în procesul de predare învãtare”, a explicat dr. Norica Felicia Bucur.