PE FATÃ… Caz incredibil petrecut sãptãmâna trecutã, la magazinul Lidl din Vaslui. Un client al acestui magazin a fost tepuit de-a binelea de un angajat, care a tastat atât de prost la casã, încât de la un simplu iaurt a fost pus sã plãteascã… 51 de borcane de iaurt. Clientul, care nu doreste sã-i fie publicat numele, a povestit pãtania prin care a trecut.”Am fost cu sotia sã ne cumpãrãm ce mai aveam nevoie prin casã. Printre altele, am cumpãrat si un borcan de iaurt, pe care l-am pus în cãrucior. Eu am luat unele lucruri, sotia a luat si dânsa ceea ce mai aveam nevoie, dupã care am mers la casa de marcat. Dupã calculele mele, tot ce cumpãraserãm noi doi era de maxim 160 de lei. Când face totalul, bãiatul de la casã ne spune cã avem 320 de lei de platã. Am rãmas fãrã cuvinte. Am plãtit si am plecat acasã, desi nedumeriti de sumã. Credeam cã am cumpãrat mai multe lucruri decât ne propusesem, eu stiam cã pusesem în cos de 60 de lei, asa sunt obisnuit, sã-mi fac calculele la cumpãrãturi, iar sotia de 100 de lei. Deci, maxim 160 de lei. De unde 320 de lei? Acasã, iau bonul si calculatorul si încep sã vãd ce s-a cumpãrat. Nevasta mea cumpãrase de 98 de lei, iar eu de 62 de lei, deci de unde peste 150 de lei în plus? La un moment dat, îmi cad ochii pe rubrica legatã de cantitatea de produse. La iaurt, care costa 3 lei un singur pahar, aveam 51 de iaurturi în plus, desi cumpãrasem doar unul. În total, 153 de lei luati dintr-un foc de cãtre un angajat de la Lidl. M-am enervat si am mers la magazin, cerând sã discut cu sefa de magazin. Sefa de magazin era pe o casã de marcat, asa cã i-am spus cã am 51 de borcane trecute în plus pe bon, poate sã vadã pe înregistrarea video cã am luat un singur borcan de iaurt. Au vizionat caseta si, imediat, mi-au dat banii. Între timp, sefa de magazin a vorbit prin sistemul lor de comunicatii cu bãiatul de la casa vecinã, cel care îmi trecuse aiurea 51 de borcane de iaurt în plus. „O sã vorbim noi mai târziu, despre acest mod de a-ti face treaba”, i-a spus sefa, la care bãiatul a spus, l-am auzit când vorbeau în cascã: „Ei, si ce e cu atâta problemã? Cere-ti scuze si gata!”. Nu am mai suportat si i-am spus acelui angajat tupeist sã-si revizuiascã vocabularul, pentru cã este revoltãtor modul în care a procedat”, ne-a spus clientul cu 51 de borcane de iaurt în plus.
„Acum doi ani, m-au pus sã plãtesc pentru clientul din fata mea”
„Nu este pentru prima datã când sunt tepuit la Lidl. Acum doi ani, un alt casier bate produsele unui domn care era în fata mea, domnul respectiv îsi pune produsele în plasã si pleacã, iar casierul îmi trece si mie produsele pe bon si mã pune sã-i plãtesc si cei 60-70 de lei de pe produsele clientului care plecase. Si atunci, ca si acum, le-am spus cã nu este normal sã se comporte asa, cã sunt neprofesionisti. Ãsta e Lidl Vaslui, asta trebuie sã stie toatã lumea. Dacã mie mi-au fãcut asta, probabil cã de la cei cu mai putine resurse materiale ciugulesc câte 3-4 lei si oamenii nici nu-si dau seama. Am sã evit sã mai cumpãr de la acest magazin, cu astfel de practici”, ne spune vasluianul. O poveste absolut incredibilã, care te face sã te întrebi câte astfel de bonuri „umflate” se emit la supermarketuri si de câte ori oamenii realizeazã cã sunt furati la casele de marcat.