spot_img
19.8 C
Vaslui
27-iun.-2024
spot_img

Apocalipsa la un bloc din Bârlad. Toatã aparatura s-a „prãjit” din vina E-on

- Advertisement -

GHINION…Mai multe familii dintr-un bloc de pe str. Mihai Viteazu, din Bârlad, reclamã faptul cã din cauza fluctuatiilor de tensiune înregistrate în seara de 31 ianuarie, li s-au ars mai multe aparate electronice si electrocasnice. Centralele termice de apartament, care le asigurau oamenilor cãldura si apa caldã, au cedat in corpore. Delgaz Grid (fostul E-on), compania de distribuire a energiei electrice a transmis locatarilor de pe scara de bloc afectatã cã: „Regretãm disconfortul produs clientilor de acest incident si îi asigurãm cã depunem toate eforturile pentru ca probabilitatea de aparitie a unor astfel de evenimente sã fie cât mai redusã.”, si invitã titularul de contract de la fiecare apartement afectat sã solicite despãgubirile care se acordã în astfel de situatii.

În jur de 20 de familii de pe scara B a blocului D4, de pe strada Mihai Viteazu din Bârlad, au rãmas fãrã cãldurã pe 31 ianuarie, seara, când fluctuatiile de tensiune le-au ars centralele termice de apartament. Pagubele produse sunt însã mult mai mari, printre aparatele „prãjite” de variatiile de tensiune fiind masinile de spãlat, televizoarele, telefoanele mobile aflate la încãrcat, frigiderele, absolut tot ce era în prizã! Oamenii s-au dus ieri in corpore la sediul Delgaz Grid din Bârlad si au depus solicitãri de despãgubiri. Mai multi dintre ei erau nervosi cã cei care au venit sã facã cercetãrile si constatãrile pe scara, fãceau reclamã la centralele termice de la Delgaz Grid, care se dau în rate, în loc sã-i învete cum se obtin despãgubirile. „Noi muream cã nu avem cãldurã, televizor, masinã de spãlat, telefon mobil, etc si ei ne fãceau invitatie sã cumpãrãm centralã termicã de la E-on ( n.r. actualmente Delgaz Grid) „, au spus câtiva dintre pãgubasii necãjiti, care ne-au solicitat sã ne interesãm la oficialii companiei cu pasii care trebuie sã-i facã pentru a fi despãgubiti.

Rãspunsul Delgaz Grid: Vã rugãm sã ne scuzati cã v-am lãsat în frig!

I-am întrebat pe cei de la Delgaz Grid ce pasi trebuie sã facã cele 20 de familii afectate, pentru a-si recupera bunurile: „Pe 31 ianuarie, în urma unui deranjament produs în reteaua electricã de distributie a fost afectatã alimentarea cu energie electricã la consumatorii de la scara B a blocului D4 de pe strada Mihai Viteazu din municipiul Bârlad. O echipã de interventie a companiei s-a deplasat în teren, a realizat lucrãrile de reparatii necesare, alimentarea fiind reluatã în jurul orei 21:00. Despãgubirile pentru aparatura electrocasnicã deterioratã se acordã în conditiile stabilite de Autoritatea Nationalã de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE). Astfel, potrivit prevederilor legale, consumatorii vor fi despãgubiti pentru cazurile de deteriorare a receptoarelor electrocasnice doar dacã acestea au fost cauzate de functionarea necorespunzãtoare a retelei electrice de distributie, iar aceste cauze pot fi atribuite exclusiv distribuitorului de energie electricã. Exceptie fac receptoarele electrocasnice de tipul lãmpilor electrice si receptoarelor electrotermice, care nu fac obiectul acestor despãgubiri. Clientii care considerã cã au fost afectati în urma acestui incident prin defectarea aparaturii electrocasnice trebuie sã anunte în scris furnizorul de energie electricã în termen de 10 zile lucrãtoare de la data producerii acestuia. Titularul de contract care a solicitat despãgubirea (sau împuternicitul acestuia) va primi în maximum 20 de zile lucrãtoare rezultatul analizei privind acordarea sau neacordarea de despãgubiri. Regretãm disconfortul produs clientilor de acest incident si îi asigurãm cã depunem toate eforturile pentru ca probabilitatea de aparitie a unor astfel de evenimente sã fie cât mai redusã”, a precizat Sorin Munteanu, purtãtor de cuvânt al Delgaz Grid România.

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele Știri
Ultimele Știri

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.