INVESTITIE…Fostul restaurant Decebal, situat în apropierea noii autogãri a municipiului Vaslui, va fi dãrâmat, iar pe scheletul de beton din spatele clãdirii se va ridica un bloc cu sase etaje, spun sursele noastre. Conform unor surse demne de încredere, cumpãrãtorul vechiului restaurant si a scheletului de beton din curte, care ar fi trebuit sã adãposteascã un sediu de firmã modern, este un om de afaceri originar din Muntenii de Sus, Emil Spiridon, un tânãr întreprinzãtor care a intuit potentialul comercial al zonei. Acesta a contactat grupul Mega Image, pentru a deschide în Vaslui primul magazin al acestei retele nationale de supermarketuri, urmând sã deschidã în spatele fostului restaurant prima unitate Mega Image din România. Conform surselor noastre, întreprinzãtorul vasluian – care are mai multe afaceri în domeniul constructiilor în strãinãtate – ar fi plãtit în jur de 150.000 de euro pentru a cumpãra de la lichidator sediul fostului restaurant Decebal, terenul aferent, în jur de 2.000 mp, cât si impunãtorul schelet de beton ridicat de fiii regretatului Nelu Ghetãu, fostul patron de la Avântul SNC.
Vom avea Mega Image la Vaslui, înaintea oraselor dezvoltate din Moldova, gen Iasi sau Bacãu? Se pare cã da, pentru cã un tânãr întreprinzãtor din Vaslui a cumpãrat un fost restaurant, cu terenul aferent si o clãdire de beton, pe care intentioneazã sã o transforme în bloc de locuinte, cu un mare magazin Mega Image la parter. O investitie destul de interesantã, mai ales cã acest viitor bloc de locuinte, cu spatii comerciale la parter, este foarte aproape de garã si autogarã, deci este vad comercial acolo. Despre Mega Image se stie doar cã nu a trecut mai departe de Brasov, din considerente stiute doar de conducerea acestui lant de supermarketuri. Dacã se va deschide la Vaslui un astfel de magazin, cu sigurantã va fi o loviturã de imagine pentru oras si judet. Pânã atunci, trebuie sã spunem cã investitorul vasluian a demolat deja restaurantul Decebal, pãstrând doar fatada de sticlã, ca un fel de paravan pe perioada lucrãrilor. Constructia de beton din spate, care este deja la primul nivel, însã stã nefinalizatã de mai bine de zece ani de zile, a fost expertizatã si este foarte solidã, asa cã se va construi la parter acel magazin Mega Image, la etajul I vor fi spatii comerciale, iar urmãtoarele cinci sau sase nivele vor fi apartamente de locuit. Cumpãrãtorul, ne-au spus sursele noastre, este un potent om de afaceri în strãinãtate, care vrea sã investeascã în Vaslui în domeniul imobiliar. În cazul în care informatiile sunt corecte, în maxim doi ani de zile ar trebui sã avem la Vaslui primul magazin Mega Image. Desi se spune cã judetul si orasul sunt printre cele mai sãrace din Vaslui, lanturile de magazine, gen Kaufland sau Dedeman, fac vânzãri foarte bune în zonã, prilej pentru care marii jucãtori de pe piatã urmãresc cu atentie aceastã piatã.
Mega Image are peste 500 de magazine, în special în zona Bucuresti-Ploiesti-Brasov
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din România cu peste 9000 de angajati si cu o retea care cuprinde în prezent peste 500 de magazine în Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Târgoviste si alte orase din tarã. Parte din grupul international Ahold Delhaize, Mega Image se aflã în continuã expansiune. În 2015, Mega Image a sãrbãtorit 20 de ani de la lansarea primului magazin în România. Conceptul Shop&Go a fost lansat pe piata din Romania în anul 2010, ajungând în prezent la peste 250 magazine. Magazinele Shop&Go vin în întampinarea clientilor care doresc sã-si facã cumpãrãturile rapid, aproape de casã. În 2015, Mega Image si-a extins portofoliul de brand-uri cu un nou concept de magazin: Gusturi românesti, sub care reuneste produse autentice care aduc aproape savoarea inconfundabilã a delicateselor si bunãtãtilor pur românesti. Cu o gamã largã de produse marca proprie exclusive, cornere speciale si concept stores care oferã o experientã de shopping deosebitã, Mega Image îsi propune sã fie prima alegere a clientilor în ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unicã si diversificatã, toate oferite într-un mediu ambiant cu un caracter original si inconfundabil.