ATENTIE MARE…Compania E-ON recomandã vasluienilor mare atentie la “ofertele” de schimbare a contractului de furnizare electricitate si gaze naturale! Pot fi victimele unor practici înselãtoare!
În ultimele luni, numeroase persoane au adus la cunostintã reprezentantilor E-ON Directia de Comunicare, cã au fost induse în eroare, chiar înselate, de reprezentanti ai unor companii de furnizare de electricitate si gaze naturale, în vederea încheierii unui nou contract. Abordarea la domiciliu a consumatorilor cu solicitarea documentelor de identitate si a unei facturi mai vechi, cu o argumentatie verbalã neacoperitã de contract si necesitatea unor semnãturi ale clientului pe anumite documente, fãrã a da timp pentru a fi citite si întelese, reprezintã „reteta” ce le-a fost semnalatã de clienti din judetele: Iasi, Suceava, Botosani, Bacãu, Neamt, Alba, Sibiu, Mures si Hunedoara.
“Orice consumator are dreptul sã îsi aleagã si sã schimbe furnizorul de energie (electricitate si/sau gaze naturale), prin alegerea unei oferte negociate din piata liberã, dar în acelasi timp are si dreptul de a nu fi supus unor practici înselãtoare, prin omiterea cu bunã stiintã, a unor informatii importante sau prin oferirea unor informatii false. E-ON încurajeazã concurenta, dar nu si practicile neloiale sau înselãtoria. Tocmai de aceea am luat o serie de mãsuri conform legislatiei din România si normelor stabilite de Autoritatea Nationalã de Reglementare din domeniul Energiei (ANRE), împotriva celor care distribuie mesaje neadevãrate si înselãtoare si rugãm consumatorii sã ne sesizeze practicile neconcurentiale ale furnizorilor de energie. Toate sesizãrile primite de la clienti sunt redirectionate cãtre autoritãtile statului, iar persoanele care sunt într-o situatie similarã sunt consiliate pentru a fi identificatã cea mai bunã solutie.
Cum procedez în calitate de client în interactiunea cu un furnizor de energie? Citesc cu atentie continutul tuturor documentelor puse la dispozitie. Nu semnez nimic dacã lipsesc informatii (preturi, termene de platã, valori taxã de reziliere etc.) sau existã câmpuri necompletate. Mã asigur cã am înteles conditiile contractului si cã acestea sunt în folosul meu.
E-ON este furnizor de electricitate, gaze naturale si solutii energetice de 13 ani, pentru 3 milioane de români si nu utilizeazã parteneri care sã solicite reînnoirea contractului de furnizare energie sau a diferitelor clauze ale acestuia. Cei care fac acest lucru în numele nostru, actioneazã în mod abuziv si ilegal. Consultantii nostri pot fi identificati usor deoarece legitimatiile, vestimentatiile si documentele sunt cu sigla E-ON, iar clientii pot verifica identitatea acestora, prin telefon la: 0265 200 606.”, au transmis reprezentantii Directiei de Comunicare corporatistã din cadrul firmei E-ON România.