UPDATE: Drept la replica
Reprezentantii magazinului au trimis azi un drept la replica pe care il publicam mai jos:
„În cursul zilei de ieri, 22.02.2018, timp de 20 de minute, în intervalul 8,00 – 8,20, accesul în magazinul din Vaslui a fost redirecționat, pe motivul unei defecțiuni minore la grilajul de la intrare, până la intervenția echipei tehnice. Situația a fost rezolvată în scurt timp. Vă semnalăm că sistemul funcționează automat și nu pe bază de chei, cauza menționată de dumneavoastră fiind eronată, drept pentru care vă solicităm să o corectați, prezentând situația în conformitate cu adevărul.”
UITUC… Zeci de vasluieni care s-au dus la Kaufland în această dimineață au fost nevoiți să ocolească jumătate de magazin pentru a-și face cumpărăturile. Si asta pentru că ușile de la intrare nu au vrut să se mai deschidă. De vină ar fi un angajat al magazinului, care a uitat cheile acasă. Pentru că nu-și permiteau să piardă clienții, reprezentanții Kaufland au decis să deschidă o ușă lăturalnică, pe unde se face evacuare de urgență. Toate cumpărăturile au fost atent “scanate” de ochii vigilenți ai angajaților firmei de pază, pentru ca nu cumva vasluienii să plece cu un salam sau un borcan de muștar neplătit.